Market

Το «Urban Lovers» απογείωσε την αισθητική των καπέλων New Era

Η streetwear αισθητική των καπέλων New Era απογειώθηκε στο φετινό «Urban Lovers», αφιερωμένη στους αυθεντικούς, σύγχρονους creators

115151-718269.jpg
Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
New Era

Η νέα καμπάνια υποστηρίζει τη δημιουργικότητα, "μιλώντας" σε όσους εκφράζονται μέσω της τέχνη τους

Το «Urban Lovers» αποτελεί το μεγαλύτερο Urban –Street event της Αθήνας, που διοργάνωσε με πολύ μεγάλη επιτυχία για ακόμη μία χρονιά η δημιουργική ομάδα του περιοδικού Ozon. Ένα απόγευμα με live street art, έκθεση φωτογραφίας, graffiti workshop, live dj set και πάνω από 2.000 λάτρεις της σύγχρονης αστικής κουλτούρας, αφιερωμένο στην Αθήνα και στους νέους δημιουργικούς ανθρώπους της ή αλλιώς….στους «Urban Lovers»!
Την Πέμπτη 20 Ιουνίου στον πολυχώρο πολιτισμού Αθηναΐς η New Era, η πιο δημοφιλής μάρκα καπέλων, έδωσε δυναμικό παρόν με νότες streetwear αισθητικής χάρη στην ανανεωμένη σιλουέτα του αγαπημένου 9FORTY και στην ολοκαίνουργια καμπάνια «We Reign As One».
Αφιερωμένη στους αυθεντικούς, σύγχρονους creators που αναδεικνύουν την αγάπη τους για την πόλη στην οποία μεγάλωσαν, η νέα καμπάνια υποστηρίζει τη δημιουργικότητα, ‘’μιλώντας’’ σε όσους εκφράζονται μέσω της τέχνη τους. Με αφορμή λοιπόν την global καμπάνια, η New Era συνεργάστηκε με τρεις ταλαντούχους artists οι οποίοι εμπνεύστηκαν από αγαπημένα σημεία της Αθήνας και από τα τρία καπέλα της συλλογής με τα εμβληματικά logos των New York Yankees, Los Angeles Dodgers & Boston Red Sox. Το αποτέλεσμα ήταν εκρηκτικό!
New Era
Photography @ninalss
Ένας χώρος, τρεις διαφορετικές μορφές σύγχρονης street art. Το σκηνικό της New Era ενθουσίασε καθώς χωρίστηκε σε τρία μέρη για να φιλοξενήσει τα έργα των Same84, Απόστολο Ζυγούρη και Nina Lass που έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό. Ο artist Same84 δημιούργησε ένα dedicated graffiti artwork με μαρκαδόρους και πινέλο που περιλαμβάνει προσωπογραφία σε grey-white τόνους και επίκεντρο το καπέλο Boston Red Sox με το έντονο wine-κόκκινο χρώμα. Στο κέντρο του σκηνικού στήθηκε μία εντυπωσιακή οθόνη η οποία παρείχε μία εξαιρετική εμπειρία προβολής του video που δημιούργησε ο videographer Απόστολος Ζυγούρης εμπνευσμένος από το καπέλο των New York Yankees. Στο video απεικονίζονται τέσσερις «Urban Lovers» της Αθήνας που αντιπροσωπεύουν τέσσερις βασικές δραστηριότητες της street κουλτούρας (skate, χορός, parkour & ζωγραφική) αποδίδοντας το vibe στο έπακρο! Το σκηνικό ολοκληρώθηκε με τα φωτογραφικά πλάνα της Nina Lass που μαγνήτισαν τα βλέμματα: ένας συνδυασμός από ασπρόμαυρες λήψεις που απεικονίζουν την εικόνα της πόλης και έγχρωμες λήψεις με ζωηρά χρώματα όπου σε πρώτο πλάνο βρίσκεται το καπέλο των Los Angeles Dodgers.
Μία συναρπαστική εμπειρία που αντικατοπτρίζει την μοναδική αισθητική του κάθε
καλλιτέχνη που κατάφερε να αναδείξει στο έπακρο το urban στοιχείο της «We Reign As
One» καμπάνιας. Το «Urban Lovers» τα είχε όλα: τέχνη, έμπειρους artists και top
παρεΐστικο mood που για ακόμη μία φορά έκανε τη διαφορά!
Την συλλογή της New Era «We Reign As One» θα τη βρείτε διαθέσιμη σε επιλεγμένα
καταστήματα
.
New Era
NinaLass - Photographer, Απόστολος Ζυγούρης - Videographer

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ