- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Μόλις κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης το βιβλίο του Οδυσσέα Κόλλια «Αλφαβητάριο Υπηρεσιών», το οποίο φιλοδοξεί να βοηθήσει τον καθένα από εμάς να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες, καθώς η παροχή υπηρεσιών «κρύβεται» μέσα σε κάθε επαγγελματική επαφή μας, είτε λειτουργούμε ως πελάτες είτε ως καταναλωτές, είτε προσφέρουμε προϊόντα στην αγορά, είτε παρέχουμε ευθέως υπηρεσίες. Πρόκειται για ένα μοναδικό στο είδος του βιβλίο, δομημένο γύρω από το ελληνικό αλφάβητο, το οποίο μας «ξεναγεί» στην ποιοτική παροχή υπηρεσιών μέσα σε 24 γράμματα!
Ειδικότερα στις μέρες μας, όπου όλα αλλάζουν και όλα αμφισβητούνται, όταν χρειάζεται να διαφοροποιήσουμε το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρουμε για να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί, τότε η ποιότητα της υπηρεσίας που παρέχουμε είναι το μοναδικό αναμφισβήτητο κριτήριο της επαγγελματικής μας επιβίωσης και επιτυχίας.
· Πότε όμως προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες;
· Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί τις υπηρεσίες μας από τον ανταγωνισμό;
· Πώς θα αναγνωρίσουμε τις ανάγκες του πελάτη για να του προσφέρουμε αυτό ακριβώς που ζητά;
· Πώς πρέπει να φερόμαστε, να μιλάμε, να ντυνόμαστε, να διακοσμούμε τον επαγγελματικό χώρο μας, να υποδεχόμαστε τον πελάτη μας για να παραμείνει πιστός στη δική μας επιχείρηση;
Οι απαντήσεις σ’ αυτά και σε δεκάδες άλλα ερωτήματα βρίσκονται στις σελίδες του βιβλίου, το οποίο αποτελεί απόσταγμα της εμπειρίας που συσσώρευσε ο συγγραφέας ως εισηγητής και συντάκτης εκπαιδευτικής ύλης για επιμορφωτικά προγράμματα στελεχών επιχειρήσεων. Έτσι, το βιβλίο έχει ένα βιωματικό χαρακτήρα, τόσο από την αγορά, όσο και από την εκπαίδευση, και σε κάθε ενότητα περιλαμβάνει:
· το κυρίως κείμενο που αφορά το συγκεκριμένο θέμα που εξετάζεται,
· θεωρία από το μάρκετινγκ υπηρεσιών,
· παραθέματα από την εργογραφία,
· αναφορά στην ελληνική πραγματικότητα,
· εμπειρικά παραδείγματα (από σεμινάρια και την αγορά),
· πρακτική άσκηση για εμπέδωση των εννοιών που έχουν συζητηθεί,
· την παράγραφο του αναγνώστη – εκεί δηλαδή που ο αναγνώστης μπορεί να σημειώσει τις δικές του εμπειρίες ή απόψεις και να τις μοιραστεί, εφόσον το επιθυμεί, με τον συγγραφέα ή άλλους αναγνώστες μέσω των www.servicesalphabet.gr, blog και twitter, προκειμένου να γίνει το βιβλίο αφορμή διαλόγου και ανάπτυξης των υπηρεσιών στην Ελλάδα.
Το «Αλφαβητάριο Υπηρεσιών» είναι ένα σημαντικό βοήθημα για κάθε επαγγελματία εργαζόμενο ή ελεύθερο επαγγελματία για να κατανοήσει σε βάθος την πολύ ισχυρή και άρρηκτη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στην υπηρεσία, τον παροχέα και τον πελάτη.
Για περισσότερες πληροφορίες εδώ