- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Συνεργασία Εκπαιδευτηρίων Δούκα με τη Samsung
Πώς η εικονική και η επαυξημένη πραγματικότητα μπορεί να λειτουργήσει στο Σχολείο;
Σε ένα διαφορετικό & πρωτότυπο μάθημα για την Ακρόπολη. Πώς η εικονική και η επαυξημένη πραγματικότητα μπορεί να λειτουργήσει στο Σχολείο;
Τα Εκπαιδευτήρια Δούκα αναζητούν διαρκώς νέους τρόπους διδασκαλίας για να προάγουν την καινοτομία στην Εκπαίδευση και να μεταδώσουν Γνώσεις και Ικανότητες 21ου αιώνα στους μαθητές τους μέσα από συνεργασίες με φορείς που δραστηριοποιούνται στο χώρο της Τεχνολογίας. Σκοπός είναι η διδασκαλία να γίνει πιο ενδιαφέρουσα μέσα από σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία και πρωτοποριακές μεθόδους, έτσι ώστε οι μαθητές να αποκτήσουν κίνητρο για μάθηση και να εμπλέκονται πιο ενεργά και δημιουργικά.
Μία τέτοια συνεργασία πραγματοποιήθηκε πρόσφατα με την SAMSUNG στο πλαίσιο διαθεματικής δράσης με θέμα «Η Ακρόπολη Όλων μας» για μαθητές Δ’ Δημοτικού.
Για τις ανάγκες της δράσης αυτής χρησιμοποιήθηκε ειδικό λογισμικό εικονικής πραγματικότητας από την SAMSUNG και γυαλιά 3D από την MOPTIL.
Συγκεκριμένα, η Ακρόπολη ζωντάνεψε μέσα και έξω από τα στενά όρια της σχολικής τάξης. Τα παιδιά μελέτησαν ιστορικές πηγές, συνέλεξαν και συνδύασαν πληροφορίες, «ξεναγήθηκαν» εικονικά με τα ειδικά γυαλιά εμβυθιζόμενοι στο τρισδιάστατο περιβάλλον της Ακρόπολης με τη μορφή που εικάζεται ότι ήταν 2.500 χρόνια πριν, κατασκεύασαν τον Παρθενώνα με δομικά υλικά υπό κλίμακα και με βάση στοιχεία από αναπαραστάσεις επαυξημένης πραγματικότητας και τέλος, επισκέφθηκαν τον Ιερό Βράχο για να εντοπίσουν επί τόπου όλα τα σημεία που εξέτασαν στο πλαίσιο των διαφορετικών ποικίλων σχετικών δραστηριοτήτων.
Τα Εκπαιδευτήρια Δούκα, συνεχίζοντας τη χρήση καινοτόμων εκπαιδευτικών πρακτικών στη σχολική καθημερινότητα, εντάσσουν τις νέες τεχνολογίες στη διδασκαλία δημιουργικά, ευχάριστα, χρήσιμα και αποτελεσματικά. Το συγκεκριμένο διαθεματικό μάθημα, το οποίο και βραβεύτηκε πρόσφατα από τα Education Leaders Awards 2019, εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο εκπαιδευτικών εργασιών που πραγματοποιούνται ήδη στο Σχολείο.