- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
«Είναι κολλητική η αναπηρία;»
Όχι, δεν είναι. Αλλά στον Σ.Κ.Ε.Π. κάνουν «κολλητική» την εξοικείωση με την αναπηρία
32.080 μαθητές από 375 σχολεία έχουν συμμετάσχει τα σχολικά έτη 2017-2019, στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Μαθαίνω να βλέπω τον άνθρωπο» του Σ.Κ.Ε.Π. - Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους.
Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ενημέρωσης & Εξοικείωσης με την Αναπηρία «Μαθαίνω να βλέπω τον άνθρωπο» απευθύνεται σε μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στο σχολικό πλαίσιο, σε διδακτική ώρα και τελεί υπό την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
Αποτελεί έναν ανοιχτό βιωματικό διάλογο ενημέρωσης & αφύπνισης, μεταξύ των μαθητών και των στελεχών του Σ.Κ.Ε.Π. με αναπηρία. Τους ωθεί να δουν την κοινωνία & τον εαυτό τους υπό άλλο πρίσμα. Ακούγοντας αληθινές ιστορίες ανθρώπων που κατάφεραν να ξεπεράσουν τις αντιξοότητες, οι μαθητές εξοικειώνονται με την πραγματικότητα της αναπηρίας στην Ελλάδα. Παράλληλα βελτιώνουν το αίσθημα της αποδοχής & εμπιστοσύνης στον εαυτό τους και στις ικανότητες τους να νικήσουν τα εμπόδια.
Οι ουσιαστικές και χωρίς φίλτρο ερωτήσεις των μαθητών αλλά και οι τοποθετήσεις τους κατά τη διάρκεια του προγράμματος δείχνουν το ενδιαφέρον και την διάθεση τους να κατανοήσουν την πραγματικότητα ενός ανθρώπου με αναπηρία.
- Γιατί δεν ζήτησες από τον Άγιο Βασίλη να μπορείς να βλέπεις;
Μαθήτρια Δ Δημοτικού - Άμα δεν μιλάς, πώς θα πεις σε ένα κορίτσι πως το αγαπάς;
Μαθητής Ε Δημοτικού - Αν μπορούσες να γυρίσεις πίσω στον χρόνο και μπορούσες να προλάβεις την αναπηρία αυτή, τι θα έκανες; Θα το άλλαζες ή θα το άφηνες να συμβεί πάλι;
Μαθήτρια Α Γυμνασίου - Θα ήταν κέρδος αν είχαμε συμμαθητή με αναπηρία. Θα μας βοηθούσε να μάθουμε να αγκαλιάζουμε τη διαφορετικότητα του καθενός. Όχι τόσο των άλλων όσο τη δική μας.
Μαθητής Στ Δημοτικού - Δεν θα έπρεπε να λέμε ότι κάποιος δεν μπορεί να ανέβει στη σκηνή του σχολείου μας επειδή έχει αναπηρία, είναι σαν να λέμε ότι φταίει εκείνος. Δεν μπορεί να ανέβει επειδή η σκηνή δεν έχει ράμπα. Όποιος την έφτιαξε δεν το έκανε καλά.
Μαθητής Ε Δημοτικού
Το πρόγραμμα αποτελεί το έναυσμα για τη δημιουργία ενός σχολείου που θα προωθεί την ενσυναίσθηση, τον διάλογο, τη συνύπαρξη, την αποδοχή, την αλληλεγγύη και τον σεβασμό στη μοναδικότητα του καθενός.
Μέρος του Εκπαιδευτικού Προγράμματος «Μαθαίνω να βλέπω τον άνθρωπο» πραγματοποιείται με δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος - Stavros Niarchos Foundation.
Περισσότερες πληροφορίες: αφήστε μήνυμα στο 2118009876 ή να στείλτε mail
Σ.Κ.Ε.Π./ facebook: skep.association/ twitter: @skepassociation/ Instagram: skep.association/ LinkedIn