- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Αυξάνει την προστιθέμενη αξία της η Ταουσάνης Κατασκευαστική Εταιρεία μετά την στρατηγική συνεργασία με την ομάδα merchandising της Com’n’sense Consultants.
Η εταιρεία Ταουσάνης ΑΤΕ αναζήτησε την συνεργασία ειδικών στο visual merchandising στοχεύοντας στην καλύτερη ικανοποίηση των πελατών της. Η εταιρεία τα τελευταία χρόνια, εξειδικεύεται στην κατασκευή μεμονωμένων καταστημάτων και αλυσίδων καταστημάτων, όπως η Η&Μ, Mango, Sephora, Folli Follie, τα Ζαχαροπλαστεία Κωνσταντινίδης, Τερκενλής κ.α.
«Όταν δημιουργούμε ένα κατάστημα, πέρα από το τεχνικό μέρος, ψάχνουμε τα μέσα με τα οποία οι πελάτες μας θα έχουν την υψηλότερη απόδοση πωλήσεων. Η νέα τάση στο λιανεμπόριο είναι το visual merchandising, που αποσκοπεί στην μεθοδευμένη δημιουργία ενός κατάλληλου concept καταστήματος αποσκοπώντας στην αύξηση των πωλήσεων. Απευθυνθήκαμε λοιπόν σε ειδικούς με πολυετή πείρα στο visual merchandising προκειμένου να παρέχουμε ως πρωτοπόρο κατασκευαστικό γραφείο μία επιπλέον υπηρεσία και γνώση στους πελάτες μας.» μας είπε ο Κος Νίκος Ταουσάνης πρόεδρος και ιδιοκτήτης της εταιρείας.
Η Com’n’sense consultants έχει ομάδα εξειδικευμένη και έμπειρη στο visual merchandising. H ιδιοκτήτρια της εταιρείας Kα Μαριτίνα Λάμπρου δραστηριοποιήθηκε στο λιανεμπόριο για 20 έτη, παρακολουθώντας στο εξωτερικό σεμινάρια σχετικά με το merchandising, το οποίο αποτελεί σήμερα μοχλό αύξησης των κινήτρων του καταναλωτή για την πραγματοποίηση πωλήσεων.
«Τρεις είναι παραδοσιακά οι παράγοντες επιτυχίας στο λιανεμπόριο: location, location, location, όπως είθισται να λέμε. Η φιλοσοφία όμως ενός καταστήματος, ο τρόπος και οι θέσεις έκθεσης των προϊόντων, τα υλικά που χρησιμοποιούμε, η ατμόσφαιρα που αυτό αποπνέει προσδίδει μια προστιθέμενη αξία και σαφώς επηρεάζει τα προϊόντα που πουλάει το κατάστημα . Μπορεί λοιπόν ένα πολυτελές κατάστημα να τοποθετήσει στο μυαλό του καταναλωτή τα προϊόντα ως πιο ποιοτικά χάρη στο visual merchandising ή πιο μοντέρνα ή πιο κλασσικά, ανάλογα με το concept του καταστήματος. Ακόμα μπορεί ο επισκέπτης ενός καταστήματος να βγει από ένα μαγαζί με περισσότερες σακούλες αυξάνοντας τις παρορμητικές αγορές του, αν ο τρόπος παρουσίασης των εμπορευμάτων ακολουθεί τα μυστικά του visual merchandising. Σε κάθε περίπτωση θέλουμε η επίσκεψη ενός πελάτη στο κατάστημα μας να αποτελεί γι’αυτόν μοναδική εμπειρία » τόνισε η Κα Μαριτίνα Λάμπρου.
Έτσι οι δύο εταιρείες «έδωσαν τα χέρια» σε μια συνεργασία πρωτοποριακή για τα ελληνικά δεδομένα και πολλά υποσχόμενη για περεταίρω ανάπτυξη της υποστήριξης των πελατών της Taousanis Constructions.