Market

Στην Detrop η Αμερικανική Γεωργική Σχολή και το Perrotis College

2 και 4 Μαρτίου 2019

115151-718269.jpg
Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Detrop, Αμερικανική Γεωργική Σχολή, Perrotis College

Μέσω δύο workshops και του προγράμματος «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά», θα συμμετέχουν στην κλαδική έκθεση Detrop (2 έως 4 Μαρτίου 2019) η Αμερικανική Γεωργική Σχολή και το Perrotis College.

Συγκεκριμένα, το Σάββατο 2 Μαρτίου και τη Δευτέρα 4 Μαρτίου ακαδημαϊκοί του Perrotis College θα προχωρήσουν σε workshops, τα οποία θα πραγματοποιηθούν στην αίθουσα «Αιμίλιος Ριάδης» της ΔΕΘ – Helexpo.

Το Σάββατο 2 Μαρτίου στις 18:00 η επικεφαλής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων και Επιχειρήσεων στον Τομέα των Τροφίμων» Δρ. Κική Ζηνοβιάδου θα παρουσιάσει διαδραστικό εργαστήριο με τίτλο «Φτιάξτε ‘χαβιάρι’ στη γεύση που θέλετε» και στις 19:00 ο ακαδημαϊκός υπεύθυνος του τμήματος Επιστήμης και Τεχνολογίας τροφίμων Δρ. Τρύφων Αδαμίδης θα παρουσιάσει διαδραστικό εργαστήριο με τίτλο «η οξύτητα στη ζωή μας: μύθοι και αλήθειες».

Τα δύο workshops θα παρουσιαστούν και πάλι τη Δευτέρα 4 Μαρτίου, στον ίδιο χώρο, στις 12:00 και 13:00, αντίστοιχα.

Detrop, Αμερικανική Γεωργική Σχολή, Perrotis College
Επίσης, η Αμερικανική Γεωργική Σχολή θα έχει συμμετοχή στην Detrop και μέσω του προγράμματος «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά», το οποίο υλοποιείται με αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος. Στην Detrop και σε συνεργασία με το Agrodesign Cluster, το πρόγραμμα διοργανώνει εκδήλωση με θέμα «Creative Couples: Ιστορίες παραγωγών και δημιουργών στον αγροδιατροφικό κλάδο». Θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 2 Μαρτίου (16:30 – 18:30) στην αίθουσα «Αιμίλιος Ριάδης». Στην εκδήλωση θα μιλήσει ο Chief Innovation Officer, the Futurecats, Δημήτρης Δημητριάδης, ο οποίος ως ειδικός σε θέματα branding, θα παρουσιάσει τη σημασία του για τα ελληνικά αγροδιατροφικά προϊόντα. Τρία ζευγάρια δημιουργών και παραγωγών, θα μοιραστούν με το κοινό καλές πρακτικές αλλά και λάθη προς αποφυγή στην κοινή τους πορεία για τη δημιουργία ενός brand. Τη συζήτηση θα συντονίσει ο Brand Strategist στην εταιρία Tropos Branding (μέλος του DGK Group), Χρήστος Κατσάνος.

Υπενθυμίζεται ότι η Αμερικανική Γεωργική Σχολή επιλέχθηκε, σε συνεργασία με το Rutgers University και το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ως στρατηγικός εταίρος για την υλοποίηση του προγράμματος και τη διοργάνωση δράσεων. Συγκεκριμένα, η Σχολή πραγματοποιεί κλαδικές μελέτες και δράσεις κατάρτισης και συμβουλευτικής στους τομείς της γεωργίας, της κτηνοτροφίας, των τροφίμων και του τουρισμού.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ