Market

Η LIDL Ελλάς στα Responsible Business Awards

Σε μια λαμπρή τελετή απονεμήθηκαν για τέταρτη συνεχή χρονιά τα βραβεία των Hellenic Responsible Business Awards και η Lidl Eλλάς απέσπασε δύο σημαντικά βραβεία

Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η LIDL Ελλάς απέσπασε δύο βραβεία στα Responsible Business Awards. Πρόκειται για το Bronze βραβείο στην κατηγορία Πρόγραμμα Εθελοντισμού για τη συνέργεια με τον Οργανισμό Make a Wish: Eκπλήρωση παιδικών ευχών και το Gold βραβείο στην κατηγορία Kαμπάνια Social Media για το #apotalidl .

Για το Bronze βραβείο, η εταιρεία σημειώνει: «Θέλοντας να παραμείνουμε πιστοί στην εταιρική μας δέσμευση για τη στήριξη της κοινωνίας, της προαγωγής του εθελοντισμού και της ικανοποίησης των εργαζομένων μας, αποφασίσαμε στη Lidl Eλλάς να συμβάλουμε στο έργο του Οργανισμού Make-A-Wish. Έτσι, για να ενισχύσουμε το έργο του οργανισμού, συμπεριλάβαμε για πρώτη φορά στο στολισμό των καταστημάτων μας, το αστέρι του Make-A-Wish σε κάθε Χριστουγεννιάτικό μας δέντρο. Με την κίνηση αυτή υιοθετήσαμε την κάλυψη εξόδων κάποιων ευχών σε όλη την Ελλάδα, θέλοντας να συμβάλλουμε στην πεποίθηση ότι ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ. Συμφωνήσαμε για τις ευχές που θα υλοποιούσαμε, να απευθυνθούμε σε κάθε μια από τις τέσσερις περιφέρειες μας (κέντρα Logistic και καταστήματα) στη Σίνδο, τα Τρίκαλα, την Αττική και την Πάτρα καθώς και στα Κεντρικά Γραφεία, δίνοντας έτσι στους πάνω από 5.500 εργαζόμενους μας τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στην εκπλήρωση μιας ευχής, βιώνοντας μια μοναδική εμπειρία».

Για το Gold βραβείο στην κατηγορία Kαμπάνια Social Media για το #apotalidl, σημειώνει: «Αναμφισβήτητα η καμπάνια #apotalidl ξεχώρισε και έδωσε νέα πνοή στα social media της Lidl Ελλάς. Η φιλοσοφία μας υπαγορεύει πως ό,τι γίνεται από τα Lidl, γίνεται πάντα για καλό! Για τον λόγο αυτό αποφασίσαμε για κάθε τέτοια αναφορά στα social media, άλλοτε αυθόρμητα αστεία και άλλοτε ηθελημένα απαξιωτική για εμάς, να αντιστρέφουμε το σχόλιο σε "κάτι καλό για τους πολλούς". Σε συνεργασία λοιπόν με την ΜΚΟ "Μπορούμε" αποφασίσαμε για κάθε αναφορά που περιείχε τη φράση ή το hashtag "από τα Lidl" να δίνουμε 10 μερίδες φαγητό σε οικογένειες που τις είχαν ανάγκη.  Συγκεντρώσουμε 17.912 αναφορές σε διάστημα μόλις δύο μηνών οι οποίες μετατράπηκαν σε 200.000 μερίδες φαγητού».