- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Επανάσταση φέρνει με τις νέες επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες
Η P&G συμμετέχει στο Loop της TerraCycle, την πρώτη βιώσιμη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, με 11 προϊόντα σπιτιού και προσωπικής φροντίδας
Πιλοτική εφαρμογή σε Παρίσι και Νέα Υόρκη το 2019
Η P&G ανακοίνωσε στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Νταβός τη δημιουργία επαναχρησιμοποιούμενων συσκευασιών για δημοφιλή της προϊόντα, ως μέρος της νέας παγκόσμιας προσπάθειας που αποσκοπεί στην αλλαγή της εξάρτησης από συσκευασίες και απορρίμματα μιας χρήσης. Επιπλέον παρουσίασε νέες λύσεις «συλλογής και ανακύκλωσης» για την εξάλειψη των απορριμμάτων, μέσω της συνεργασία της με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Loop™, που αναπτύχθηκε από την πρωτοπόρο της ανακύκλωσης διεθνώς, TerraCycle. Πολλά από τα μεγαλύτερα παγκόσμια brands της P&G, συμπεριλαμβανομένων των Pantene, Tide, Gillette και Oral-B, θα συμμετέχουν σε αυτή την καινοτόμο πλατφόρμα από φέτος.
Το Loop είναι η πρώτη παγκόσμια ολοκληρωμένη λύση για τη διαχείριση των συσκευασιών. Ο σκοπός του Loop είναι να βελτιώσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, διατηρώντας την ευκολία του e-commerce, μέσω συσκευασιών που συλλέγονται, καθαρίζονται, ξαναγεμίζονται και επαναχρησιμοποιούνται. Το Loop προσφέρει επίσης τη δυνατότητα συλλογής χρησιμοποιημένων προϊόντων από την πόρτα των καταναλωτών για ανακύκλωση ή επαναχρησιμοποίηση. Η P&G ήταν η πρώτη εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων που προσχώρησε στο Loop, στο οποίο εντάχθηκαν στη συνέχεια και άλλες εταιρίες παγκόσμιας εμβέλειας.
Με την ανακοίνωση της συνεργασίας αυτής στο Νταβός, η P&G προωθεί ακόμη περισσότερο τους στόχους βιωσιμότητας για το 2030 (P&Gs Ambition 2030) και τη συνεχή δέσμευση της Εταιρείας να μετατρέψει τις βιώσιμες προθέσεις σε θετικές καθημερινές ενέργειες.
Οι επιστήμονες και οι μηχανικοί της P&G έχουν αναπτύξει καινοτόμες λύσεις κατασκευής, συσκευασίας και διανομής που θα κάνουν τον οικολογικό τρόπο ζωής εύκολο για τους καταναλωτές. Το Loop θα δοκιμαστεί και θα βελτιώνεται στην πράξη μέσω της πειραματικής του λειτουργίας που θα ξεκινήσει στα μέσα του 2019, αρχικά σε δυο μεγάλες πόλεις, στο Παρίσι και τη Νέα Υόρκη.
11 προϊόντα ανοίγουν το δρόμο για τις συσκευασίες του μέλλοντος
Η P&G ξεκίνησε ήδη την παραγωγή επαναχρησιμοποιούμενων συσκευασιών για 11 από τα πιο δημοφιλή προϊόντα της με στόχο να ελαττώσει την εξάρτηση της παγκόσμιας αγοράς από συσκευασίες μιας χρήσης. Αγαπημένα οικιακά προϊόντα όπως το Pantene, Ariel, Gillette και Crest έχουν σχεδιάσει νέες ανθεκτικές συσκευασίες, με πολυτελή δοχεία με νέα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.
«Χτίζουμε επάνω σε περισσότερα από 180 χρόνια καινοτομίας και βαθιάς γνώσης των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο με στόχο να επιτύχουμε υπεύθυνες λύσεις κατανάλωσης σε μεγάλη κλίμακα. Είμαστε υπερήφανοι για συνεργασία μας με την TerraCycle ως η πρώτη εταιρία συσκευασμένων καταναλωτικών προϊόντων που γίνεται μέρος αυτού του προγράμματος, που δημιουργεί νέα δεδομένα», δήλωσε η Virginie Elias, αντιπρόεδρος της P&G και Chief Sustainability Officer μιλώντας για την πρωτοποριακή αυτή πρωτοβουλία. «Τώρα είναι η ώρα να δράσουμε. Να συνεχίσουμε να χρησιμοποιήσουμε με πάθος τη δύναμη της παγκόσμιας εμβέλειάς και της εμπιστοσύνης στα προϊόντα μας για να φέρουμε ακόμα πιο αναβαθμισμένες, βιώσιμες λύσεις. Συνεργασίες που αλλάζουν τα δεδομένα είναι το κλειδί για να πετύχουμε σε αυτή την αποστολή, διότι κανείς δεν μπορεί να το πετύχει από μόνος του».
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με την P&G και με άλλες εταιρείες, καταστήματα, κατασκευαστικές εταιρίες αλλά και το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, δημιουργώντας έναν πιο υπεύθυνο τρόπο να καταναλώνουμε προϊόντα» μας λέει ο Tom Szaky, CEO της TerraCycle. «To Loop έχει ως σκοπό όχι μόνο να εξαλείψει την ιδέα της συσκευασίας-απορρίμματος αλλά και να βελτιώσει τόσο την εμπειρία που προσφέρει το κάθε προϊόν αλλά και την εμπειρία της αγοράς γενικότερα. Μέσω του Loop οι καταναλωτές θα μπορούν να χρησιμοποιούν με υπευθυνότητα ειδικά σχεδιασμένες, ανθεκτικές, επαναχρησιμοποιούμενες, ή εντελώς ανακυκλώσιμες συσκευασίες. Μέσα από τη δύναμη και την πρόσβαση που έχουν brands που εμπιστεύεται ο κόσμος, θα καταφέρουμε να αλλάξουμε τις συνήθειες των καταναλωτών και να επιτύχουμε το εύρος λειτουργίας που χρειάζεται αυτό το νέο μοντέλο για να πετύχει τους στόχους του».
Πώς λειτουργεί το Loop;
- Αγοράζω - Μπαίνετε στην ιστοσελίδα του Loop ή στις ιστοσελίδες των συνεργαζόμενων εταιριών και αγοράζετε τα αγαπημένα σας προϊόντα σε ειδικά σχεδιασμένες πια, waste-free συσκευασίες.
- Παραλαμβάνω - Παραλαμβάνετε τα προϊόντα σε ειδικά σχεδιασμένο κιβώτιο που επαναχρησιμοποιείται, κατευθείαν στην πόρτα σας.
- Χρησιμοποιώ - Χρησιμοποιείτε τα προϊόντα, που πλέον δεν θα καταλήγουν στα σκουπίδια, σε μια αναβαθμισμένη εμπειρία συσκευασίας και ποιότητας.
- Επιστρέφω - Όταν τελειώσουν, επανατοποθετείτε τις άδειες συσκευασίες στο Loop κιβώτιο που σας ήρθε και η ομάδα Loop το παραλαμβάνει κατευθείαν από την πόρτα σας.
- Καθαρισμός- Η επιστημονική ομάδα του Loop έχει αναπτύξει συγκεκριμένες τεχνικές καθαρισμού ώστε κάθε συσκευασία να μπορεί με ασφάλεια να χρησιμοποιηθεί ξανά
- Ξαναγεμίζονται, ανακυκλώνονται ή επαναχρησιμοποιούνται - Στη Loop οι συσκευασίες ξαναγεμίζονται με τα προϊόντα και επιστρέφονται στους καταναλωτές. Τα αναλώσιμα όπως πάνες, ξυραφάκια κ.α. συγκεντρώνονται για ανακύκλωση.
Pantene: «Στόχος μας είναι να απολαμβάνουν όλο και περισσότερες γυναίκες μέρες με 'Τέλεια Μαλλιά' και συνεχώς καινοτομούμε και βελτιώνουμε την ποιότητα των προϊόντων και των συσκευασιών μας. Αυτή η σημαντική λύση, με ένα μπουκάλι σαμπουάν και conditioner που μας υπενθυμίζει την αγάπη μας για τους ωκεανούς και το περιβάλλον, μπορεί να βοηθήσει στην εξάλειψη των απορριμμάτων. Συνεργαζόμαστε με το TerraCycle Loop για να εγκαταλείψουμε τις πλαστικές φιάλες μίας χρήσης και να δημιουργήσουμε ανθεκτικά μπουκάλια και αλυσίδες εφοδιασμού με συστήματα γεμίσματος, ώστε να μη δημιουργούνται απορρίμματα. Αυτά τα μοναδικά μπουκάλια φτιαγμένα με ελαφρύ αλλά ανθεκτικό αλουμίνιο έχουν σχεδιαστεί για να καθαρίζονται, να ξαναγεμίζουν και να επαναχρησιμοποιούνται ως μέρος του συστήματος Loop, συνέπεια της δέσμευσής μας, να βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή του κλάδου μας.».
Ariel: «Γνωρίζουμε ότι η άψογη καθαριότητα στην πιο συμπυκνωμένη μορφή της είναι για εσάς, την οικογένειά σας και τον πλανήτη μας πολύ σημαντική. Γι’ αυτό δημιουργήσαμε τα Ariel Pods, το πιο πρωτοποριακό μας απορρυπαντικό. Τώρα προσφέρουμε μια οικογενειακή συσκευασία Ariel Pods που μπορείτε να τη χρησιμοποιείτε ξανά και ξανά. Όταν τελειώσει το απορρυπαντικό, απλώς τοποθετήστε το στην τσάντα Loop και θα καθαριστεί, θα αποστειρωθεί, θα ξαναγεμιστεί και θα είναι έτοιμο για χρήση ξανά. Δεν χρειάζεται να κουβαλάτε το απορρυπαντικό από το κατάστημα στο σπίτι σας, ούτε να δημιουργείτε απορρίμματα μετά τη χρήση του. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Ariel 3in1 Pods ακόμα και σε χαμηλές θερμοκρασίες και να έχετε άψογη καθαριότητα ενώ στη φόρμουλά του περιέχει επίσης 70% λιγότερο νερό από το υγρό απορρυπαντικό Ariel.».
Oral-B: Η Oral-B, η πρωτοπόρος μάρκα στοματικής φροντίδας για πάνω από 50 χρόνια, θα δοκιμάσει ολοκληρωμένες βιώσιμες λύσεις τόσο για τις ηλεκτρικές επαναφορτιζόμενες όσο και για τις χειροκίνητες οδοντόβουρτσες. Εισέρχεται στο Loop με μια επαναστατική εφεύρεση στη χειροκίνητη οδοντόβουρτσα: την Oral-B CLIC, ένα νέο σχέδιο που μειώνει τα πλαστικά απορρίμματα μέσω μιας ανθεκτικής λαβής και ενός μηχανισμού ClicFit™ που επιτρέπει στους καταναλωτές να αλλάζουν μόνο την κεφαλή της βούρτσας. Η πλατφόρμα Loop παράλληλα ανακυκλώνει τις χρησιμοποιημένες κεφαλές τόσο στις χειροκίνητες όσο και στις ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες.
Gillette: Για περισσότερα από 115 χρόνια, η Gillette καινοτομεί με τεχνολογία ακριβείας και ασυναγώνιστες επιδόσεις προϊόντος - βελτιώνοντας τις ζωές περισσότερων από 800 εκατομμυρίων ανδρών σε όλον τον κόσμο. Με την ξυριστική μηχανή Gillette Fusion5™ ProShield, θα προσφέρεται μια premium θήκη ταξιδιού, την οποία οι καταναλωτές θα μπορούν να διατηρούν όπως κάνουν και με τη λαβή. Με ένα set ανταλλακτικών ξυραφιών, καλύπτετε το ξύρισμα ενός μήνα και μόλις είστε έτοιμοι για νέο set, τοποθετείτε το παλιό στο Loop για να ανακυκλωθεί.