- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
«Το Cutty Sark είναι ένα brand που συνεχώς εξελίσσεται»
Οι ειδικοί του ουίσκι μιλούν στην A.V.
To Cutty Cargo ολοκλήρωσε τον πρώτο του σταθμό στο Λονδίνο με τεράστια επιτυχία (δες και αρχική φωτό). Η A.V. μίλησε με τον global brand controller του Cutty Sark, κ. Jason R. Craig και τη master blender, κυρία Kirsteen Campbell για τους στόχους και τις φιλοδοξίες του αγαπημένου, επιτυχημένου brand.
Jason R. Craig (Global Brand Controller)
Το Cutty Sark έχει πλασαριστεί πρωτίστως ως ένα brand με ένα χαρακτήρα περιπετειώδη και ανεξάρτητο. Πώς σχεδιάζετε να εξελίξετε αυτά τα χαρακτηριστικά ή ακόμα και να τα ανατρέψετε;
Το brand μας έχει βασιστεί σε αυτά τα χαρακτηριστικά από σύστασής μας το 1923. Λησμονήθηκαν αργότερα βέβαια για αρκετά χρόνια. Τώρα, όμως, έχουμε επικεντρωθεί στο να υπερασπιστούμε και να ξαναζωντανέψουμε αυτά τα χαρακτηριστικά. Όχι απλά να αναφερόμαστε σ' αυτά σε παρουσιάσεις και συνεντεύξεις, αλλά να τα αφήσουμε να αναπνεύσουν στον πραγματικό κόσμο, στους καταναλωτές στις διεθνείς αγορές, καθώς συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε και να επεκτεινόμαστε.
Το να ταξιδεύετε σε όλο τον κόσμο και να εξοικειώνεστε με διαφορετικές αγορές, σας βοηθάει να διαμορφώνεται μια ταυτότητα ως brand που μπορεί να έχει απήχηση στη σημερινή παγκόσμια πραγματικότητα;
Υποθέτω πως ναι. Σαν brand controller, πρέπει να είσαι συντονισμένος σε διαφορετικές κουλτούρες και καταναλωτικά μοτίβα. Δεδομένου του τεράστιου αριθμού αναδυόμενων αγορών, είναι αδύνατον να έχεις μία μόνο καμπάνια, μία στάνταρ προώθηση και μία μονόπλευρη προσέγγιση. Είσαι υποχρεωμένος να εξελίσσεσαι και να προσαρμόζεσαι για να επιβιώνεις και να προκόβεις. Αυτό είναι το σύνθημά μας στην Cutty Sark.
Kirsteen Campbell (Master Blender)
Είστε μια από τις πρώτες γυναίκες που μπήκαν στη βιομηχανία του ουίσκι – ένας παραδοσιακά ανδροκρατούμενος χώρος. Πώς νιώθετε ως πιονιέρισσα και πρότυπο για γυναίκες που θέλουν να μπουν στον χώρο; Νιώσατε ποτέ να σας δυσκολεύουν ή να σας αποθαρρύνουν να προχωρήσετε λόγω του φύλου σας;
Οπωσδήποτε θα παρότρυνα τις γυναίκες που θέλουν να ασχοληθούν με τον χώρο να το κάνουν. Το κομμάτι της παραγωγής είναι όντως ανδροκρατούμενο. Αρχίζουμε όμως να βλέπουμε κάποιες μικρές αλλαγές και υπάρχουν γυναίκες σε σημαντικά πόστα, ως διαχειριστές αποστακτηρίων και φυσικά blenders. Δεν βίωσα ποτέ αρνητικό κλίμα. Μεγάλωσα βέβαια με τέσσερις αδελφούς και έχω συνηθίσει τα ανδροκρατούμενα περιβάλλοντα. Νιώθω προνομιούχα που έχω αυτή τη θέση. Ποτέ δεν σκέφτηκα πως είμαι πρότυπο, αλλά αν έχουν έτσι τα πράγματα – ουάου!
Μερικά από τα νέα target groups στα οποία στοχεύετε;
Θα έλεγα σίγουρα ένα νεότερο κοινό, οι 25+. Το Cutty φιλοδοξεί να αλλάξει γνώμη σε όσους βλέπουν το ουίσκι σαν κάτι «παλιομοδίτικο». Το Cutty είναι ακριβώς το αντίθετο. Είναι ένα διασκεδαστικό brand με urban αίσθηση. Αλλάζουμε τα παλιά στερεότυπα για το πώς πρέπει να πίνεις το ουίσκι. Η ευέλικτη και πολύπλευρη εικόνα του θα έχει απήχηση σε ένα πολύ πιο ευρύ κοινό σε σχέση με τα ουίσκι παραδοσιακού τύπου. Και σας μιλώ από προσωπική εμπειρία: έχω «προσηλυτίσει» στο Cutty ανθρώπους που δεν έπιναν ποτέ ουίσκι!