- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Στις 26 Σεπτεμβρίου 2013, ο CEO της Fashion Box, Matteo Sinigaglia καλωσόρισε τους παίκτες της Barcelona και τον προπονητή της ομάδας, Gerardo Martino, στο Replay flagship Store στη Βαρκελώνη, όπου παρουσίασε και παρέδωσε προσωπικά τη νέα επίσημη σειρά ενδυμάτων, που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για την ομάδα. Διεθνή αστέρια του ποδοσφαίρου όπως ο Leo Messi, ο Xavi, ο Andrés Iniesta, ο Neymar και ο Piqué αλλά και τα supermodels από τη Βραζιλία Isabeli Fontana και Ana Beatriz Barros μοιράστηκαν αυτή τη στιγμή με τον Matteo Sinigaglia, στη διάρκεια της εκδήλωσης, που πραγματοποιήθηκε στο Replay Store Βαρκελώνης, που βρίσκεται στον αριθμό 60 της οδού Paseo de Gracia.
Όπως είχε ανακοινωθεί ήδη από τον Ιούλιο, η ιταλική εταιρεία Fashion Box, παγκοσμίως γνωστή για τα κορυφαίας ποιότητας denim και τα διάσημα brand Replay, Replay & Sons ,We Are Replay και Red Seal, υπέγραψε τετραετή συμφωνία με την Barcelona, ως Eπίσημος Χορηγός Ένδυσης και Υπόδησης της ομάδας.
Πιστή στο μοναδικό αγωνιστικό στυλ του παιχνιδιού, που χαρακτηρίζει την FC Barcelona όλα αυτά τα χρόνια και γοητεύει τους φιλάθλους, η Replay είναι ο δημιουργός τόσο της επίσημης ενδυμασίας της ομάδας, όσο και μιας ακόμα “smart casual” σειράς, που θα συνοδεύει την ομάδα στις εμφανίσεις της. Επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στη μοναδικότητα και την καινοτομία και με αφορμή τη συνεργασία αυτή, η Replay λανσάρει μια νέα εφαρμογή για το denim, με την οποία το παραδοσιακό blue jean εισέρχεται θριαμβευτικά στη σφαίρα της υψηλής ραπτικής. Έτσι, το φημισμένο ύφασμα indigo μεταμορφώθηκε ειδικά για τους παίκτες της Barcelona σε ένα υλικό πολυτελείας και δημιούργησε το επίσημο κοστούμι της ομάδας. Το σακάκι είναι δίκουμπο, με τσέπες και την παραδοσιακή slim fit γραμμή της Replay, ενώ η εσωτερική επένδυση παραπέμπει στα παραδοσιακά χρώματα της ομάδας. Το αποτέλεσμα ολοκληρώνεται με την προσθήκη του χαρακτηριστικού κόκκινου μεταλλικού " R" της Replay στο πέτο του μπουφάν και μια μικρή καρφίτσα με το διάσημο έμβλημα της Barcelona στην μεταξωτή γραβάτα.
Ο Matteo Sinigaglia CEO της REPLAY, με τους Valdes, Santos και Adriano
Στην επίσημη casual wear σειρά που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τη Barcelona, ξεχωρίζει το νέο καινοτόμο jean Denim Zero °, το οποίο κατασκευάζεται με μια εντελώς νέα οικολογική μέθοδο - αποκλειστικότητα της Replay- η οποία χρησιμοποιεί υψηλής πίεσης κρυστάλλους πάγου και μειώνει την κατανάλωση νερού κατά 90%. Το Denim Zero ° θα πωλείται σε ειδική συσκευασία, μαζί με το επίσημο denim shirt της FC Barcelona.
Ο Matteo Sinigaglia σχολίασε : "Είμαστε ευτυχείς που ντύνουμε τη μεγαλύτερη ομάδα όλων των εποχών. Με τη νέα, ειδική σειρά Replay, επαναπροσδιορίζεται η σχέση της denim κουλτούρας με τον κόσμο της «επίσημης» μόδας, και αυτό είναι για μας μόνο το πρώτο βήμα. Θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε νέες και συναρπαστικές καινοτομίες, δημιουργώντας συνέργειες μεταξύ των αντίστοιχων εμπορικών σημάτων μας, που θα εξασφαλίσουν ένα νικηφόρο σερί, τόσο για τη Replay όσο και για τη Barcelona, εντός και εκτός γηπέδου.
Σύμφωνα με τον Antoni Rossich, Γενικό Διευθυντή της FCB, η συμφωνία με την Fashion Box είναι άκρως ικανοποιητική για τον σύλλογο και ανταποκρίνεται σε όλες τις προσδοκίες, τόσο από την άποψη του κύρους του brand όσο και αναφορικά με τα σχέδια των νέων ενδυμάτων. "Η πρόταση της Replay έχει προσωπικότητα και παρουσιάζει ένα στυλ που μπορούμε να ταυτιστούμε μαζί του. Μεταδίδει ταυτόχρονα δυναμισμό, εκσυγχρονισμό και κομψότητα. Η Fashion Box είναι μια κορυφαία εταιρεία στον κλάδο της και μοιραζόμαστε τη διεθνή αποστολή της να αποκτήσει πελάτες και υποστηρικτές σε όλο τον κόσμο"
Ο Matteo Sinigaglia CEO της REPLAY, με τον κορυφαίο Leo Messi
Η Fashion Box, ιδρύθηκε το 1981, έχει έδρα της το Asolo (Treviso) και δραστηριοποιείται στην παραγωγή, προώθηση και εμπορία casual ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ, για άνδρες, γυναίκες και παιδιά, με τις επωνυμίες Replay, Replay & Sons, We Are Replay και Red Seal. Σήμερα κατέχει ένα δίκτυο πωλήσεων που εκτείνεται σε πάνω από 50 χώρες σε όλο τον κόσμο – Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ασία, Αμερική και Αφρική. Η εταιρεία έχει την δική της αλυσίδα από 200 ανεξάρτητα καταστήματα και ένα δίκτυο διανομής που καλύπτει περισσότερα από 3.000 multi-brand σημεία πώλησης. Η Fashion Box καταγράφει ετησίως πωλήσεις των 219εκ. και οι εξαγωγές της αντιπροσωπεύουν περίπου το 85% του συνόλου.