Market

Με πηγή έμπνευσης τα 20 χρόνια λειτουργίας της εταιρείας στην Ελλάδα, η Lidl Ελλάς δημιουργεί μία επετειακή καμπάνια

Η νέα καμπάνια της Lidl μας ταξιδεύει από το 1999 έως το 2019, μία χρονιά που επιβεβαιώνει πως εδώ και 20 χρόνια κάνει την κάθε μέρα να αξίζει

Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η Lidl Ελλάς γιόρτασε σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Μπενάκη, παρουσία θεσμικών εκπροσώπων, συνεργατών, προμηθευτών και εκπροσώπων των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, τα 20 χρόνια λειτουργίας της στην Ελλάδα. Οι παρευρισκόμενοι γνώρισαν την εξέλιξη της εταιρείας από το 1999 έως και σήμερα, ενώ παρακολούθησαν σε πρώτη προβολή τη νέα τηλεοπτική καμπάνια της.

Η νέα δημιουργική καμπάνια κάνει μια αναδρομή ξεκινώντας από την ημέρα που άρχισαν όλα, στις 9 Ιουνίου 1999, όταν η Lidl Ελλάς άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα και δεσμεύθηκε στο ελληνικό κοινό ότι θα προσφέρει κάθε μέρα φρέσκα και ποιοτικά προϊόντα στις πιο χαμηλές τιμές της αγοράς.

Σήμερα, με 221 καταστήματα και 4 κέντρα διανομής, συνεχίζει με τις ίδιες αξίες που την καθιέρωσαν στο μυαλό και την καρδιά του ελληνικού κοινού. Όλα αυτά τα χρόνια η εταιρεία μεγάλωσε, άλλαξε, εξελίχθηκε, ανέπτυξε σταθερές σχέσεις συνεργασίας με Έλληνες παραγωγούς, ενισχύοντας την τοπική κοινωνία και την εγχώρια οικονομία.

«20 χρόνια μετά, η Lidl έχει καταφέρει να γίνει κομμάτι της ζωής όλων. Γιατί 20 χρόνια τώρα είμαστε δίπλα σας κάθε μέρα, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, καλύπτοντας κάθε σας ανάγκη. Και αυτό αξίζει να το γιορτάσουμε όλοι μαζί» λέει η ανακοίνωση της Lidl Ελλάς.

Η τηλεοπτική επικοινωνία αποτυπώνει αυτή τη δυνατή σχέση που έχει δημιουργηθεί μέσα στα χρόνια. Δημιουργικό όχημα της καμπάνιας είναι μια οικογένεια την οποία παρακολουθούμε από τα πρώτα της βήματα. Πρωταγωνιστές είναι ο μπαμπάς που θέλει να προσφέρει τα πάντα στο νεογέννητο παιδί του και το παιδί του που χρειάζεται τα πάντα. Μέσα από δυναμικά πλάνα, ζεστές αλλά και χιουμοριστικές οικογενειακές δράσεις, τους βλέπουμε να μεγαλώνουν μαζί, να αλλάζουν και να εξελίσσονται μαζί. Μαζί τους στη διαδρομή αυτή είναι και τα Lidl. Είναι εκεί για να δώσουν λύσεις, να καλύψουν τις ανάγκες και τα «θέλω» τους σε κάθε φάση της ζωής τους.

Για άλλη μια χρονιά, η ταινία με διαφημιστική τη The Newtons Laboratory, παραγωγή τη Filmiki και σκηνοθέτη τον Augusto Fraga επενδύθηκε μουσικά από τον μουσικοσυνθέτη Νίκο Πορτοκάλογλου, που έντυσε τις εικόνες με το αγαπημένο τραγούδι «Πάνω από τα σύννεφα». 

«Γιατί τελικά, όσο κι αν αλλάζουν οι ανάγκες μας, όσο κι αν αλλάζει η ζωή μας, τα Lidl θα είναι πάντα εδώ για να κάνουν την κάθε μέρα μας να αξίζει. Αυτό κάνουμε εδώ και 20 χρόνια. Αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε και στο μέλλον» καταλήγει η εταιρεία.

www.lidl-hellas.gr
www.lidl-axizei.gr
www.facebook.com/lidlgr/
www.twitter.com/Lidl_Hellas_
www.instagram.com/lidl_hellas
www.linkedin.com/company/lidl-hellas
https://www.youtube.com/user/lidlhellas