- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
H νέα σοκολάτα της Nestlé, KitKat Ruby, φτιαγμένη από το νέο είδος σοκολάτας, τη Ruby, που αποτελεί τη μεγαλύτερη ανακάλυψη τα τελευταία 80 χρόνια, «προσγειώθηκε» στην ελληνική αγορά για να μας προσφέρει την πιο απρόσμενη εμπειρία!
Η Nestlé, μια εταιρεία με παράδοση τόσο στη σοκολάτα όσο και στην καινοτομία, δημιούργησε τη νέα KitKat Ruby, φτιαγμένη από Ruby κόκκους κακάο. Η σοκολάτα Ruby έρχεται να συμπληρώσει τα τρία είδη σοκολάτας που ήδη γνωρίζουμε: τη μαύρη, τη γάλακτος και τη λευκή, και αποτελεί τη μεγαλύτερη ανακάλυψη στη σοκολάτα τα τελευταία 80 χρόνια μετά την ανακάλυψη της λευκής σοκολάτας το 1930 από την Nestlé. Αυτό που κάνει τη σοκολάτα Ruby τόσο μοναδική είναι η έντονη φρουτώδης γεύση της, που είναι φυσική και δεν προέρχεται από προσθήκη αρώματος ή χρώματος, αλλά μόνο από το φυσικό καρπό κακάο Ruby, στον οποίο οφείλει και το υπέροχο ροζ χρώμα της.
Σε αυτό το σπουδαίο ξεκίνημα το 2018, η KitKat Ruby κυκλοφόρησεσε επιλεγμένες αγορές, με τη νέα σοκολάτα να γίνεται soldout σε διάστημα 30 λεπτών! Πλέον, το πιο απρόσμενο διάλειμμα προσφέρεται από την KitKat Rubyκαι στο ελληνικό κοινό, που έχει τη δυνατότητα να απολαύσει μια από τις πιο ιδιαίτερες γεύσεις που πρώτη η εταιρεία Nestlé αποφάσισε να δημιουργήσει σε ένα από τα πιο αγαπημένα προϊόντα της.
Στα πλαίσια αυτής της ξεχωριστής γεύσης η Nestlé καλωσόρισε το νέο μέλος της οικογένειας ΚitKat με ένα απρόσμενο event, αντάξιο της ιδιαιτερότητάς του. Σε αυτή τη μοναδική βραδιά ξεδιπλώθηκε με θεατρικό τρόπο όλη η διαδρομή του ταξιδιού, από την ανακάλυψη του καρπού Ruby μέχρι τη δημιουργία της KitKat Ruby. Σε ένα ιδιαίτερο περιβάλλον εμπνευσμένο από το φυσικό ροζ χρώμα της Ruby, οι παρευρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να μάθουν για τη μεγαλύτερη ανακάλυψη στο χώρο της σοκολάτας και να δουν live πώς φτιάχνεται η KitKat Ruby.
Επίτιμος καλεσμένος της βραδιάς ήταν ο Bas Smit, Global Vice President Marketing της Callebaut, που μίλησε για την ανακάλυψη των κόκκων σοκολάτας Ruby καθώς και για τις ιδιαιτερότητες αυτής της νέας σοκολάτας.
Η Global Strategic Marketing & Communication Lead της KitKat, Florence Audoyer, η οποία παρουσίασε μαζί με τον starpatissier Martin Diez της Ruby ακριβώς τον τρόπο παρασκευής της KitKat Ruby, δήλωσε: «Αξιοποιώντας την ταχύτητα και την ευελιξία μας, είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που κατορθώσαμε να φέρουμε πρώτοι αυτήν την πρωτοποριακή καινοτομία μέσω του εμβληματικού διεθνούς brand KitKat και είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που λανσάρουμε τη νέα KitKat στην Ελλάδα, μια χώρα με μακρά ιστορία για τη μάρκα».
Τη λαμπερή αυτή βραδιά τίμησαν με την παρουσία τους οι εκπρόσωποι media, συνεργάτες και άτομα από τον καλλιτεχνικό χώρο, οι οποίοι ανακάλυψαν πρώτοι τον νέο, ροζ, κόσμο γεύσης.
Η βραδιά ολοκληρώθηκε με την Αλεξία Λασκαράτου, υπεύθυνη marketing σοκολάτας της Nestlé, να καλεί τους παρευρισκόμενους να δουν πρώτοι το νέο τηλεοπτικό της KitKatRuby, βασικό στοιχείο του οποίου είναι ο νέος πλανήτης απόλαυσης «Ruby». Την ίδια στιγμή στον πλανήτη Ruby, ο οποίος είχε «προσγειωθεί» στον χώρο, πραγματοποιήθηκε η απρόσμενη «έκρηξη» η οποία σηματοδότησε τον ερχομό της KitKatRuby στην Ελλάδα.
Η KitKatRuby βρίσκεται πλέον σε όλα τα ράφια των μεγαλύτερων αλυσίδων supermarket και σας καλεί να κάνετε μαζί της το πιο απρόσμενο διάλειμμα για να ταξιδέψετε και εσείς στον νέο κόσμο μυστηρίου και απόλαυσης!
Σχετικά με τη Nestlé
Η Nestlé είναι η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων και ροφημάτων παγκοσμίως. Με παρουσία σε 189 χώρες σε όλο τον κόσμο και 328.000 εργαζομένους, ο Όμιλος δεσμεύεται σε έναν σκοπό: να ενισχύσει την ποιότητα ζωής και να συνεισφέρει σε ένα πιο υγιές μέλλον. Η Nestlé προσφέρει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών για τους ανθρώπους και τα κατοικίδιά τους για κάθε στάδιο της ζωής τους. Οι περισσότερες από 2.000 μάρκες της περιλαμβάνουν από προϊόντα με παγκόσμια αναγνώριση όπως ο Nescafé ή η Nespresso μέχρι αγαπημένες τοπικές μάρκες, όπως ο ελληνικός καφές Λουμίδης Παπαγάλος και το φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή. Η στρατηγική για Διατροφή, Υγεία και Ευεξία οδηγεί την επιχειρηματική δραστηριότητα της εταιρείας. Τα κεντρικά γραφεία του Ομίλου Nestlé βρίσκονται στην ελβετική πόλη Vevey, όπου η εταιρεία ιδρύθηκε πριν από 150 χρόνια.
Στην Ελλάδα, η Nestlé έχει παρουσία πάνω από 100 χρόνια. Σημαντικοί σταθμοί στην ιστορία της εταιρείας είναι η κυκλοφορία του «Γαλακτούχον ΆλευρονNestlé» το 1899, η «εφεύρεση» του Nescafé Frappéto 1957, η εξαγορά της Λουμίδης ΑΕ και του εργοστασίου καφέ στα Οινόφυτα το 1987.
Σήμερα ο Όμιλος δραστηριοποιείται σε 9 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων, απασχολεί 800 μόνιμους εργαζομένους και το 60% του ετήσιου κύκλου εργασιών προέρχεται από την εγχώρια παραγωγή. Επιπλέον, εκτός από τις δραστηριότητές της στην ελληνική αγορά, η Nestlé Ελλάς εξάγει ελληνικό καφέ Λουμίδης Παπαγάλος και φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή στις ελληνικές κοινότητες παγκοσμίως.
Στον τομέα της κοινωνικής υπευθυνότητας, η Nestlé Ελλάς ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ για όσους το έχουν πραγματικά ανάγκη, εστιάζοντας σε τρεις βασικούς πυλώνες: την απασχόληση των νέων, τη διατροφική εκπαίδευση των παιδιών και την υποστήριξη οικογενειών χαμηλού εισοδήματος με δωρεές προϊόντων. Έτσι, με την πρωτοβουλία για τη νεανική απασχόληση Nestlé needsYOUth δημιούργησε περισσότερες από 500 ευκαιρίες απασχόλησης για νέους κάτω των 30 μέχρι το 2016 στην Ελλάδα και ανανέωσε τη δέσμευσή της για ακόμη 450 ευκαιρίες απασχόλησης μέχρι το 2020. Παράλληλα, με το πρόγραμμα διατροφικής εκπαίδευσης Παιδιά Όλο Υγεία έχει αγγίξει μέχρι σήμερα περισσότερους από 110.000 μαθητές, ενώ τα τέσσερα τελευταία χρόνια έχει δωρίσει τρόφιμα αγοραστικής αξίας άνω των 2,5 εκ. ευρώ σε συνεργασία με τις κοινωνικές υπηρεσίες των δήμων και περιφερειών όλης της χώρας.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Όμιλο Nestlé και τη Nestlé στην Ελλάδα, επισκεφθείτε www.nestle.com.
Για συμβουλές για τη διατροφή, την υγεία και την ευεξία όλης της οικογένειας, καθώς και το Πρόγραμμα Επιβράβευσης ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ, επισκεφθείτε το www.nestlenoiazomai.gr.