- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
«Με ιδιαίτερη επιτυχία και μαζική συμμετοχή πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018 στο κατάμεστο Κτήριο 56 του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» η τελετή απονομής των Social Media Awards 2018, με σκοπό την επιβράβευση των πιο καινοτόμων και αποτελεσματικών ενεργειών στα social media των brands και των agencies της ελληνικής αγοράς.
Η Lidl Ελλάς σε συνεργασία με την The Newtons Laboratory έδωσαν δυναμικά το παρών κατακτώντας 10 βραβεία, εκ των οποίων 5 GOLD, 2 SILVER και 2 BRONZE. Κορυφαία στιγμή της βραδιάς αποτέλεσε η απονομή ενός από τα εννιά PLATINUM βραβεία της διοργάνωσης στην κατηγορία Best Content in Social Media για την καμπάνια #apotalidl. Το βραβείο αυτό αποτελεί την ύψιστη διάκριση του θεσμού και απονέμεται στην υποψηφιότητα η οποία συγκέντρωσε τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την κριτική επιτροπή, ανάμεσα στο σύνολο των νικητών στη συγκεκριμένη κατηγορία. Πιο αναλυτικά, οι ενέργειες για τις οποίες βραβεύτηκε η Lidl Ελλάς είναι οι εξής:
#apotalidl
PLATINUM - Best Content in Social Media
GOLD – Best Viral Campaign
GOLD – Best User Generated Content
GOLD – Best Social Media Strategy for PR
GOLD- Best Community Engagement
SILVER – Most Innovative Presence in Social Media
SILVER – Best Use of a Hashtag on Instagram
BRONZE - Best Integration of Social Media & Offline
Αναμφισβήτητα η καμπάνια #apotalidl είναι αυτή που ξεχώρισε την προηγούμενη χρονιά και έδωσε νέα πνοή στα social media της Lidl Ελλάς! Η φιλοσοφία της καμπάνιας υπαγορεύει πως ό,τι γίνεται από τα Lidl, γίνεται πάντα για καλό! Για τον λόγο αυτό αποφάσισε για κάθε τέτοια αναφορά στα social media, άλλοτε αυθόρμητα αστεία και άλλοτε ηθελημένα απαξιωτική, να αντιστρέφετε το σχόλιο σε «κάτι καλό για τους πολλούς». Σε συνεργασία λοιπόν με την ΜΚΟ «Μπορούμε» αποφασίστηκε για κάθε αναφορά που περιείχε τη φράση ή το hashtag “από τα Lidl” να δίνονται 10 μερίδες φαγητό σε οικογένειες που τις είχαν ανάγκη. Βασικός στόχος ήταν να αποδυναμωθεί το υπάρχον trend, να αποσυνδεθεί το αρνητικό connotation από το brand Lidl και να αλλάξει η έννοια του hashtag, έτσι ώστε σταδιακά να μειωθούν αυτές οι αναφορές δίνοντας ταυτόχρονα και μια προέκταση με χαρακτήρα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Η επικοινωνιακή στρατηγική που επιλέχθηκε βασιζόταν σε ένα media mix το οποίο είχε ως βασικό hub τα μέσα στα οποία ζούσε το #apotalidl… τα social media! Παρακινώντας λοιπόν τους χρήστες να ανεβάσουν το δικό τους post #apotalidl εκφράζοντας κάτι το θετικό αυτή τη φορά, συγκεντρώθηκαν 17.912 αναφορές σε διάστημα μόλις δύο μηνών, οι οποίες μετατράπηκαν σε 200.000 μερίδες φαγητού που προσφέρθηκαν σε συνεργασία με τη ΜΚΟ Μπορούμε σε ανθρώπους που τις είχαν πραγματικά ανάγκη. Τα αποτελέσματα ήταν πραγματικά εντυπωσιακά, καθώς το κοινό των social media και όχι μόνο αγκάλιασε με ενθουσιασμό αυτήν την ενέργεια και συμμετείχε ενεργά ως ambassador στη διάδοση του μηνύματος πως ό,τι γίνεται από τα Lidl γίνεται για καλό! Κάπως έτσι προσφέρθηκε κοινωνικό έργο και να αντιστράφηκε μια αρνητική πεποίθηση σε κάτι πραγματικά θετικό, με αποτέλεσμα να μειωθούν αισθητά οι απαξιωτικές και άδικες αναφορές.
#KaneisAllos
GOLD – Best in Retail
Ο ανταγωνισμός στον κλάδο του λιανεμπορίου τροφίμων επιβάλλει ταχύτητα, εμπιστοσύνη και φυσικά παροχή υψηλής ποιότητας προϊόντων αλλά και μεγάλων προσφορών στους καταναλωτές. Στα Social Media της Lidl Ελλάς, αναδείχτηκε τον προηγούμενο έναν χρόνο μέσα από καινοτόμο και ευφάνταστο περιεχόμενο ότι προσφέρονται ποιοτικά, φρέσκα και οικονομικά προϊόντα, καθώς και όλα τα καλά όπως #KaneisAllos. Μέσα από ευρηματικές και στοχευμένες ενέργειες στα κοινωνικά δίκτυα, συνεχίστηκε η ανάδειξη του στόχου της Lidl Ελλάς, να προσφέρει σταθερά την καλύτερη ποιότητα προϊόντων στις καλύτερες τιμές της εγχώριας αγοράς. Γιατί πολύ απλά #KaneisAllos δεν μπορεί να γίνει Lidl!
Press Trips in Social Media
BRONZE – Best Social Media Strategy for PR
Οι επισκέψεις της Lidl Ελλάς στους Έλληνες προμηθευτές της στο πλαίσιο οργανωμένων press trips με τη συνοδεία δημοσιογράφων από τα πιο έγκριτα Μέσα της Ελλάδας αξιοποιήθηκαν στα social media κανάλια για την εκ των έσω ενημέρωση του κοινού σχετικά με τα προϊόντα που βρίσκει κανείς στα ράφια των καταστημάτων, τονίζοντας πάντα την ποιότητα και την ελληνικότητά τους. Για την επίτευξη του μεγαλύτερου δυνατού brand awareness η εταιρεία δραστηριοποιήθηκε κατά κύριο λόγο σε Facebook και Instagram, προβάλλοντας στα συγκεκριμένα κανάλια υλικό από το κάθε Press Trip, με στόχο την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απήχηση και αλληλεπίδραση του περιεχομένου με το κοινό. Σε συνεννόηση με τους προμηθευτές προβλήθηκε η διαδικασία παραγωγής του εκάστοτε προϊόντος από το αρχικό έως και το τελικό στάδιο κάτι το οποίο προκάλεσε το ενδιαφέρον του κοινού που μέσα από τα social media του παρακολούθησε αυτήν την ιδιαίτερη ξενάγηση.