Market

To John Walker & Sons Voyager ολοκληρώνει το ταξίδι του

115151-718269.jpg
Market News
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
48754-100173.jpg

 Τρεις μήνες μετά την έναρξη του ταξιδιού του σε ιστορικά λιμάνια της Ευρώπης, το JOHN WALKER & SONS VOYAGER επέστρεψε στην παρτίδα του, τη Σκοτία, από όπου ξεκίνησε η ιστορία του Οίκου JOHN WALKER & SONS πριν από περίπου δύο αιώνες. Το Εδιμβούργο αποτελεί την τελευταία στάση του πολυτελούς ιστιοφόρου, που επισκέφτηκε και την Αθήνα στις αρχές Ιουνίου, στο πλαίσιο του ταξιδιού του, που αναπαρέστησε το επικό ταξίδι του Johnnie Walker, από τις τέσσερις γωνίες της Σκοτίας στους τέσσερις ορίζοντες του κόσμου.

Στην Ελλάδα, το JOHN WALKER & SONS VOYAGER παρέμεινε αγκυροβολημένο στη Μαρίνα Φλοίσβου για τρείς μέρες στις αρχές Ιουνίου και τέλεσε χρέη οικοδεσπότη επτά ξεχωριστών εκδηλώσεων και εμπειριών μέσω των οποίων αναδέχθηκαν ιστορίες προόδου και καινοτομίας, καθώς και άνθρωποι που ενσωματώνουν το πνεύμα και το όραμα της οικογένειας Walker και επηρεάζουν την τοπική κοινωνία, όπως ο Κώστας Βογιατζής αρχισυντάκτης και υπεύθυνος δημοσιών σχέσεων του Yatzer.com. Επίτιμοι καλεσμένοι απόλαυσαν την πλούσια ιστορία του Οίκου Johnnie Walker, σε μια ατμόσφαιρα ποιοτικής δημιουργίας, κληρονομιάς και μοντέρνας καινοτομίας.

Το πολυτελές ιστιοφόρο ξεκίνησε το Ευρωπαϊκό του ταξίδι από το ιστορικό λιμάνι του Πορτοφίνο στις αρχές Μαΐου, με ενδιάμεσες στάσεις στις Κάννες και το Μονακό, όπου φιλοξένησε υψηλού προφίλ εκδηλώσεις στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών και του Grand Prix στο Μονακό. Θρύλοι του Χόλυγουντ όπως ο Martin Scorsese, o Leonardo DiCaprio, η Carey Mulligan, ο Bryan Ferry, ο Colin Firth, η Nicole Kidman και ο Robert Redford παρέθεσαν γεύματα και παρευρέθηκαν σε μοναδικές εκδηλώσεις - φόρο τιμής στο καινοτόμο πνεύμα των τριών γενιών της οικογένειας Walker, που κατάφεραν να εξελίξουν το μικρό παντοπωλείο τους που ιδρύθηκε το 1820, στο Νούμερο Ένα Blended Scotch Whisky στον κόσμο. Η JOHN WALKER & SONS έγινε κορυφαία μάρκα παγκόσμιας κλάσης χρησιμοποιώντας καπετάνιους πλοίων ως brand ambassadors για να ταξιδέψει το whisky της από τη Σκοτία στους τέσσερις ορίζοντες.

n

Η Elizabeth Finn, Category Director Whiskies Western Europe, δήλωσε: «Χωρίς την καινοτόμα ιδέα της οικογένειας Walker να πείσει τους καπετάνιους εμπορικών πλοίων να διανέμουν την μάρκα ανά τον κόσμο, το Johnnie Walker δεν θα ήταν η παγκόσμια μάρκα που είναι σήμερα. Στο ταξίδι αυτό του JOHN WALKER & SONS VOYAGER επισκεφτήκαμε σημαντικά λιμάνια της Ευρώπης – όχι μόνο για την εμπορική μας πολιτική, αλλά και ως πόλεις που συμβάλουν στην δημιουργία και την καινοτομία».

n

Το ταξίδι του JOHN WALKER & SON VOYAGER εμπνεύστηκε από το λανσάρισμα ενός νέου blend, του JOHN WALKER & SONS ODYSSEY, το οποίο δημιουργήθηκε για να τιμήσει την 80η επέτειο μίας εκ των πιο καινοτόμων ανακαλύψεων του Sir Alexander Walker – τη δημιουργία μίας φιάλης για χρήση σε πολυτελή κρουαζιερόπλοια η οποία αντιγράφει τη κίνηση της θάλασσας. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του JOHN WALKER & SONS VOYAGER, άτομα που αλλάζουν τα δεδομένα – ο καθένας στον τομέα του – κλήθηκαν να συνεισφέρουν στο Around the World – μια μοντέρνα εκδοχή των πρώτων πολυτελών travel guides που δημιουργήθηκαν κατ’ εντολή του House of Walker πριν από περίπου έναν αιώνα.

n

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ