Market

Πόσα «χωρίς» θα θέλατε να βάλετε σε ένα εσώρουχο;

Zero Feel – Unfasten yourself… και η επιτυχία συνεχίζεται

Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Μια μοναδική καινοτομία, αποκλειστικά για το sloggi, ξεκίνησε με τεράστια επιτυχία το καλοκαίρι του 2018 και συνεχίζεται και για τον φετινό χειμώνα. Ήρθε για να αλλάξει τα δεδομένα που γνωρίζατε.

Πόσα «χωρίς» θα θέλατε να βάλετε σε ένα εσώρουχο: «χωρίς ραφές», «χωρίς πίεση», «χωρίς να ενοχλεί», «χωρίς να αφήνει σημάδια», «χωρίς ταμπέλες» και πόσα ακόμα...

Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τίποτα πλέον για όλες όσες δεν έχουν τίποτα να αποδείξουν και διεκδικούν όλα όσα τους αξίζουν.

Η νέα συλλογή Zero Feel είναι ειδικά σχεδιασμένη για να σας συντροφεύει από το πρωί μέχρι το βράδυ, να δείχνετε όμορφες και χαρούμενες, νιώθοντας απολυτή άνεση ό,τι και να κάνετε. Βασικά, θα ξεχνάτε καν ότι το φοράτε!

Χρησιμοποιώντας ειδική τεχνολογία, η συλλογή αυτή παρουσιάζει top και bralette χωρίς ραφές, ελαστικά προς όλες τις κατευθύνσεις, χωρίς κουμπώματα, χωρίς ταμπέλες, με απίστευτη ελευθερία κινήσεων, τα οποία διαθέτουν ή όχι ενσωματωμένη ενίσχυση, δε ξεφτίζουν, δεν ζαρώνουν, δε χαλάει η φόρμα τους... και το σημαντικότερο από όλα; Σε μοντέρνα χρώματα για κάθε περίσταση.

Για τον χειμώνα του 2018, έρχεται να σας παρουσιάσει νέα εποχιακά χρώματα, που θα ολοκληρώσουν τα χειμερινά σας ντυσίματα, είτε φορεμένα σαν εσώρουχα είτε σαν outwear δημιουργώντας ένα statement μόδας.

Μια καινοτομία που κατέκτησε όλες τις χώρες του εξωτερικού, ήρθε και στη χώρα μας για να απογειώσει κάθε σας προσδοκία! Το μόνο που μένει είναι να τη δοκιμάσετε και να νιώσετε τη διαφορά.

«Απελευθερώστε» τον εαυτό σας και νιώστε την αίσθηση... που δεν την αισθάνεσθε!

Το Sloggi, έταιρο brand της εταιρίας Triumph, αποτελεί την επιτομή της άνεσης στον τομέα των εσωρούχων, δημιουργώντας τα πιο ευκολοφόρετα και καινοτόμα καθημερινά εσώρουχα στον κόσμο. Ξεκινώντας από το 1979, γρήγορα εδραιώθηκε ως ο ηγέτης στον τομέα των καθημερινών εσωρούχων στη Ευρώπη και συνεχίζει να προσφέρει απόλυτη άνεση για γυναίκες και άνδρες σε όλο τον κόσμο.

H εταιρία Triumph συνεργάζεται στενά με περίπου 40.000 επιχειρήσεις, διατηρεί 3.600 αποκλειστικά καταστήματα, ενώ παράλληλα διαθέτει τα προϊόντα της και στο διαδίκτυο, μέσω των δικών της ηλεκτρονικών καταστημάτων. Ο όμιλος Triumph είναι μέλος του εγχειρήματος Κοινωνικής Συμμόρφωσης και Πρωτοβουλίας Επιχειρήσεων (BSCI).