Market

​Aμερικάνικο πανεπιστήμιο «μελετά» τη NOBACCO

Η επιλογή έγινε χάρη στη στρατηγική ανάπτυξης που ακολουθεί η εταιρεία και την κάνει να ανθίζει σε μία οικονομικά δύσκολη περίοδο για τη χώρα μας.

Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Τη NOBACCO επισκέφθηκε ομάδα μεταπτυχιακών φοιτητών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων του Temple University της Φιλαδέλφεια στην Αμερική, προκειμένου να  γνωρίσουν και να μελετήσουν τη στρατηγική που την κάνει να ξεχωρίζει σε μια ιδιαίτερη περίοδο για τη χώρα μας, όπου οι επιχειρήσεις ταλανίζονται από την οικονομική κρίση.

Πιο συγκεκριμένα, 26 εστιασμένοι στην οικονομία και επιχειρηματικότητα φοιτητές του Temple University επέλεξαν τη NOBACCO ως μία από τις επιχειρήσεις που θα συναντούσαν στα πλαίσια του εκπαιδευτικού τους ταξιδιού σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες. Η επιλογή έγινε χάρη στη στρατηγική ανάπτυξης που ακολουθεί η εταιρεία και την κάνει να ανθίζει σε μία οικονομικά δύσκολη περίοδο για τη χώρα μας. Σκοπός των επισκέψεων αυτών των φοιτητών είναι να γνωρίσουν και να κατανοήσουν τον τρόπο που τοποθετούνται στην αγορά οι εταιρείες. Μάλιστα, τέτοιου είδους εκπαιδευτικές ευκαιρίες θεωρούνται ζωτικής σημασίας από το πανεπιστήμιο, εμπλουτίζοντας τις γνώσεις των σπουδαστών και βοηθώντας τους να ενημερωθούν για τις τάσεις στην παγκόσμια οικονομία και επιχειρηματικότητα. Από την πλευρά της, η NOBACCO αγκάλιασε με χαρά αυτή την πρωτοβουλία, καθώς δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην οργάνωση δράσεων με στόχο την επιμόρφωση και την κατάλληλη προετοιμασία της νέας γενιάς για την είσοδό της στην αγορά εργασίας.

Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της NOBACCO, τους φοιτητές καλωσόρισε ο κ. Γαλανόπουλος, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, και ακολούθησε η παρουσίαση του οράματος και της αποστολής της NOBACCO, που έχει στόχο να συμβάλει με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στη μείωση των βλαβερών συνεπειών του καπνίσματος και στη διάδοση των προϊόντων μειωμένης βλάβης (harm reduction), όπως είναι το ηλεκτρονικό τσιγάρο. Οι φοιτητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ιστορία της NOBACCO και τις προσπάθειες που έχει καταβάλει αυτά τα 10 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά, για να είναι πάντα κοντά στους καπνιστές που σκέφτονται να κάνουν την επιλογή ζωής και να αφήσουν στο παρελθόν το παραδοσιακό κάπνισμα.

Στη συνέχεια, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στο επιτυχημένο μοντέλο εξυπηρέτησης πελατών αλλά και το πρόγραμμα επιβράβευσής τους που έχει υιοθετήσει με μεγάλη επιτυχία η NOBACCO. Οι σπουδαστές είχαν τη δυνατότητα να συζητήσουν με τους εκπροσώπους της εταιρίας και άλλα στελέχη της, να λύσουν διάφορες απορίες και να γνωρίσουν τον τρόπο που λειτουργεί μια σύγχρονη κι επιτυχημένη επιχείρηση. Στο τέλος, οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να ζήσουν τη μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών σε ένα πραγματικό κατάστημα NOBACCO. Η συνάντηση ολοκληρώθηκε αφήνοντας τους συμμετέχοντες ιδιαίτερα ενθουσιασμένους, τόσο με την παρουσίαση της εταιρείας όσο και με τη στρατηγική ανάπτυξης που αυτή ακολουθεί.