- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ατμόσφαιρα Wembley δημιούργησε η Heineken τη βραδιά του μεγάλου τελικού του UEFA Champions League, το Σάββατο 25 Μαΐου, στο εμπορικό κέντρο Golden Hall, χαρίζοντας μία μοναδική ποδοσφαιρική εμπειρία, που ομόρφυνε τη βραδιά μας και «έδωσε το σύνθημα» για τη νέα πρωτοβουλία της Heineken που θα ομορφύνει την πόλη μας.
Από νωρίς το απόγευμα, εκατοντάδες φίλοι του ποδοσφαίρου συγκεντρώθηκαν στο Golden Hall για να πάρουν μέρος στη μεγάλη αυτή «γιορτή» που διοργάνωσε η Heineken, επίσημος χορηγός του UEFA Champions League. Η εκδήλωση ξεκίνησε με πλήθος δραστηριοτήτων, όπως τουρνουά Pro Evolution, μονομαχίες στο ποδοσφαιράκι (foosball), διαγωνισμός για το καλύτερο shoot και πολλές ακόμα εκπλήξεις για τους παρευρισκόμενους, παρέα πάντα με παγωμένη Heineken. Στη συνέχεια, οι παρουσιαστές της εκδήλωσης, ο ηθοποιός Γιάννης Σαρακατσάνης και η δημοσιογράφος Μίνα Μπιράκου, ανέλαβαν να απογειώσουν τη διασκέδαση, δίνοντας το σύνθημα για πολλά περισσότερα δρώμενα με τη συμμετοχή του κόσμου. Η βραδιά κορυφώθηκε με την προβολή του μεγάλου τελικού, ο οποίος πήρε ξεχωριστή διάσταση χάρη στα εντυπωσιακά εφέ που χρησιμοποιήθηκαν σε κάθε κρίσιμη φάση του αγώνα, αλλά και στον live σχολιασμό των ειδικών που έδωσαν το «παρών»! Μεταξύ των θεατών που απόλαυσαν τον αγώνα από το «γήπεδο» που έστησε η Heineken στο Golden Hall ήταν Έλληνες θρύλοι του ποδοσφαίρου και γνωστοί ποδοσφαιρόφιλοι.
Η δράση δεν σταμάτησε μόνο στο ποδόσφαιρο, αλλά συνεχίστηκε με την παρουσίαση της πρωτοβουλίας της Heineken να συγκεντρώσει εθελοντές που θα κάνουν την πόλη της Αθήνας λίγο πιο όμορφη. Στο πλαίσιο της δράσης αυτής, συγκεντρώθηκαν εθελοντές, οι οποίοι με την υποστήριξη της Heineken θα αναλάβουν να ομορφύνουν μερικούς από τους γκρίζους τοίχους του ιστορικού κέντρου της Αθήνας, δημιουργώντας θεματικές τοιχογραφίες πάνω σε ρολά καταστημάτων που τώρα βαραίνουν την εικόνα της πόλης. Ακόμα , μέσα από μια ανοιχτή ψηφοφορία οι παρευρισκόμενοι διάλεξαν το σχέδιο που θα αποτυπωθεί πάνω σε κτίριο στην καρδιά της πόλης.
Η Heineken, επίσημος χορηγός του UEFA Champions League, έζησε για ακόμη μία χρονιά στο έπακρο την απόλυτη ποδοσφαιρική γιορτή, δημιουργώντας μοναδικές εμπειρίες και αξέχαστες συγκινήσεις για τους Έλληνες φιλάθλους.