Market

Παρουσίαση της πρώτης έκθεσης βιώσιμης ανάπτυξης της Lidl Eλλάς

Η πρώτη Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης της Lidl Ελλάς για τα οικονομικά έτη 2015 και 2016 παρουσιάστηκε σε εκπροσώπους των Μέσων, αποτυπώνοντας την αξία που δημιουργεί για την αγορά, τους εργαζομένους, τους προμηθευτές, την ευρύτερη κοινωνία και το φυσικό περιβάλλον

Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η Lidl Ελλάς θεωρεί ιδιαίτερα σημαντική τη σύνδεση των δραστηριοτήτων της με ευρύτερα θέματα βιώσιμης ανάπτυξης σε εταιρικό, κλαδικό, τοπικό και εθνικό επίπεδο και για τον λόγο αυτόν χρησιμοποιεί ως σημείο αναφοράς της λογοδοσίας και στρατηγική της, τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ.

Παρουσίαση της πρώτης έκθεσης βιώσιμης ανάπτυξης της Lidl Eλλάς

Στόχος της είναι η Έκθεση αυτή να αποτελέσει, στο πλαίσιο της λογοδοσίας και διαφάνειας, ένα βήμα διαλόγου με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και να ανταποκριθεί στις ανάγκες και προσδοκίες τους, αλλά και να αποτελέσει ένα εργαλείο βελτίωσης της επίδοσής της σε σχέση με τα σημαντικότερα θέματα βιώσιμης ανάπτυξης που την αφορούν και στα οποία μπορεί να συνεισφέρει.

Η Έκθεση έχει συνταχθεί σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκδοση των Προτύπων Σύνταξης Εκθέσεων Βιώσιμης Ανάπτυξης GRI, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί και την Αναφορά Προόδου της Εταιρείας ως προς την τήρηση των 10 Αρχών του Οικουμενικού Συμφώνου του ΟΗΕ και αποτυπώνει επίσης τη δέσμευση της Εταιρείας για την τήρηση των Αρχών AA1000APS.

Παρουσίαση της πρώτης έκθεσης βιώσιμης ανάπτυξης της Lidl Eλλάς

Μέσα από το πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας, το οποίο εστιάζει στους πέντε πυλώνες της στρατηγικής Βιώσιμης Ανάπτυξης της Εταιρείας, δηλαδή στην Κοινωνία, στο Περιβάλλον, στους Συνεργάτες, στους Εξωτερικούς Συνεργάτες και στα Προϊόντα, κάνει πράξη τη δέσμευσή της για ένα καλύτερο αύριο. Σκοπός αυτής της στρατηγικής είναι να συνδυάσει τους εταιρικούς στόχους της επιχείρησης με την ευρύτερη συμβολή της στη βιώσιμη ανάπτυξη, ανταποκρινόμενοι ταυτόχρονα στις ανάγκες και προσδοκίες των ενδιαφερόμενων μερών.

Παράλληλα με την πρώτη έκθεση βιώσιμης ανάπτυξης παρουσιάστηκαν και κάποια βασικά στοιχεία από τη δεύτερη κοινωνικοοικονομική μελέτη που πραγματοποίησε η εταιρεία για το οικονομικό έτος 2016-2017:

H Συνολική Προστιθέμενη Αξία που δημιούργησε για τo έτος 2015 ανέρχεται σε €616 εκ. και για το 2016 σε €659 εκ., αυξημένη κατά 7%
Η συνολική προστιθέμενη αξία που δημιούργησε στην ελληνική οικονομία για το 2015  αντιστοιχεί στο  0,35% του ΑΕΠ και για το 2016 στο 0,37% του ΑΕΠ
Η Συνολική συνεισφορά της στα φορολογικά έσοδα της χώρας για το έτος 2015 ανέρχεται σε €230 εκ. και για το έτος 2016 σε €244 εκ. αυξημένη κατά 6%
17.413 θέσεις εργασίας το 2016 (άμεσες, έμμεσες και επαγόμενες) αυξημένες κατά 6,5% σε σχέση με το 2015 όπου το σύνολο των θέσεων εργασίας ήταν 16.353

Προσδοκία της είναι να συνεχίσει με την ίδια δυναμική την πορεία της στη Lidl Ελλάς δημιουργώντας από σήμερα όλες τις προϋποθέσεις και συνθήκες για «ένα καλύτερο αύριο»!

facebooktwitterinstagramlinkedinyoutube