- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Διάκριση της ΑΤΤΙΚΗ-ΠΙΤΤΑΣ στα «Βραβεία Ποιότητας Γαστρονόμου 2017»
Σε μια μοναδική βραδιά αφιερωμένη στην ελληνική γαστρονομία
Μια νέα διάκριση κατέκτησε η εταιρεία ΑΤΤΙΚΗ-ΠΙΤΤΑΣ στα «Βραβεία Ποιότητας Γαστρονόμου 2017», που πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο, με πλήθος προσκεκλημένων να δίνουν το «παρών» σε μια μοναδική βραδιά αφιερωμένη στην ελληνική γαστρονομία.
Για 10η συνεχόμενη χρονιά, το περιοδικό «Γαστρονόμος» βράβευσε ανθρώπους και ελληνικές εταιρείες, που πρωτοπορούν επενδύοντας στην πρωτογενή παραγωγή και στη μεταποίηση επώνυμων, ποιοτικών προϊόντων, με αγάπη και τεχνογνωσία.
Το ελληνικό μέλι ΑΤΤΙΚΗ διακρίθηκε στην κατηγορία «Βραβείο Ευρείας Κατανάλωσης Προϊόντος» αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικό, απόλυτα φυσικό και ανώτερης γεύσης ελληνικό μέλι κατακτώντας, όχι άδικα, τους καταναλωτές στην Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο.
Το «Βραβείο Ευρείας Κατανάλωσης Προϊόντος» παρέλαβαν οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι της εταιρείας, κα Αλεξάνδρα Πίττα - Χαζάπη και κος Γιώργος Πίττας.
Βράβευση και στα «Σελφ σέρβις Excellence Awards 2017»
H εταιρεία ΑΤΤΙΚΗ-ΠΙΤΤΑΣ, για ακόμη μία χρονιά, ήταν ανάμεσα στους μεγάλους νικητές των βραβείων «σελφ σέρβις Excellence Awards 2017». Ο θεσμός των «σελφ σέρβις ExcellenceAwards» προβάλλει την αξία της επιχειρηματικής πρωτοπορίας και επιβραβεύει τις πιο επιτυχημένες και καινοτόμες πρωτοβουλίες των επιχειρήσεων, σούπερ μάρκετ και προμηθευτών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, που αποδεικνύουν στην πράξη πως η δημιουργική προσέγγιση των προκλήσεων της κάθε εποχής μπορεί να οδηγεί σε σημαντικά αποτελέσματα.
Η ΑΤΤΙΚΗ-ΠΙΤΤΑΣ βραβεύτηκε στην κατηγορία «Επιτυχημένη Έναρξη Εξαγωγών», για το λανσάρισμα του ελληνικού μελιού ΑΤΤΙΚΗ στη Νότια Κορέα. Η αγορά της Νότιας Κορέας είχε σημαντική θέση στο στρατηγικό σχεδιασμό της εξαγωγικής δραστηριότητας της εταιρείας, καθώς πρόκειται για μια χώρα που αναπτύσσεται με υψηλούς ρυθμούς και η αγοραστική δύναμη των κατοίκων αυξάνεται συνεχώς.
Όπως δήλωσε η Διευθύνουσα Σύμβουλος, κα Αλεξάνδρα Πίττα-Χαζάπη: «Σκοπός της εταιρείας μας είναι, εκτός από την ελληνική αγορά την οποία προσέχουμε και τιμούμε, να αναπτύξουμε και τις εξαγωγές μας, και σε χώρες που έχουμε συνεργάτες αλλά και σε νέες αγορές. Και έτσι προέκυψε η Νότια Κορέα η οποία ήθελε πολύ επιμονή, πολύ υπομονή, ταξίδια, καθημερινές σχεδόν επικοινωνίες, για να αποκτήσουν εμπιστοσύνη στα προϊόντα μας, στην εταιρεία μας αλλά και στη χώρα μας. Ωστόσο, με τη μεγάλη μας προσπάθεια το πετύχαμε και σας ευχαριστούμε πολύ για τη βράβευση».