Market

Ο Κώστας Στράτης μιλάει για τις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Κωτσόβολος

Market News
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

 Ποια είναι η γενικότερη φιλοσοφία της Κωτσόβολος όσον αφορά στις ενέργειες Εταιρικής Υπευθυνότητας;

Για την Κωτσόβολος, η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και οι καλές πρακτικές είναι μέρος της φιλοσοφίας με την οποία λειτουργεί όλα αυτά τα χρόνια, από τις εσωτερικές της διαδικασίες έως τις σχέσεις με τους προμηθευτές και τους πελάτες της. Ως ηγέτης στον κλάδο των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών στην Ελλάδα, θεωρούμε ότι η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι η ευκαιρία να επιστρέψουμε οφέλη στην κοινωνία, την αγορά, τους υπαλλήλους και το περιβάλλον καθώς και να σταθούμε δίπλα στους καταναλωτές σε μία περίοδο όπου οι ανάγκες τους αυξάνονται και αλλάζουν ραγδαία. Είναι απαραίτητο άλλωστε με τις σημερινές συνθήκες της αγοράς, οι εταιρείες να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες και τις προκλήσεις που θέτουν οι ίδιοι οι καταναλωτές. Το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον που διανύουμε, θα αποκαλύψει ποιοί αντιμετώπισαν τις δράσεις ΕΚΕ ως μια ευκαιριακή τάση και ποιοί πραγματικά πιστεύουν στο θετικό αντίκτυπο που μπορεί να προκαλέσουν. Η Κωτσόβολος με το βλέμμα στραμμένο στην κοινωνία, θα συνεχίσει και στο μέλλον προς αυτήν την κατεύθυνση, όντως πάντα δίπλα στον έλληνα καταναλωτή και χτίζοντας σχέσεις ζωής μαζί του.

n

Ποιες είναι οι δράσεις ΕΚΕ που έχετε υλοποιήσει το τελευταίο διάστημα;

Εμείς στην Κωτσόβολος, προσπαθούμε οι περισσότερες ενέργειες που υλοποιούνται στην εταιρεία μας καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, να εντάσσονται στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής μας Ευθύνης. Έτσι, με γνώμονα την άμεση υποστήριξη ευπαθών ομάδων, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε τρεις σημαντικές δράσεις στήριξης Μη Κυβερνητικών Οργανισμών. Πιο συγκεκριμένα, στολίσαμε όλα τα χριστουγεννιάτικα δέντρα της αλυσίδας μας με αστέρια του οργανισμού«Make-A-Wish / Κάνε Μια Ευχή Ελλάδος». Με αυτό τον τρόπο, καταφέραμε να συμβάλουμε τόσο στην οικονομική όσο και την ηθική ενίσχυση του οργανισμού, αγοράζοντας 1.600 αστέρια και πραγματοποιώντας τις ευχές δεκάδων παιδιών αντίστοιχα. Παράλληλα, με στόχο να προσφέρουμε χαρά στα παιδιά του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε μία ενέργεια περισυλλογής τροφίμων και προϊόντων με βάση τις ανάγκες του οργανισμού. Πιο συγκεκριμένα, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε δύο τόνους τρόφιμα, είδη προσωπικής φροντίδας και καθαριότητας, τα οποία θα καλύψουν για το επόμενο χρονικό διάστημα τις ανάγκες εκατοντάδων παιδιών.

Τέλος, σε συνέχεια της στήριξης της «Κιβωτού του Κόσμου» το Νοέμβριο με τον πλήρη εξοπλισμό του νέου ξενώνα του οργανισμού στον Πειραιά, αποφασίσαμε να προσφέρουμε ακόμα μία φορά χαρά στα παιδιά, προσφέροντάς τους πράγματα που είχαν ανάγκη, όπως παπούτσια, ρούχα, DVD με παιδικές ταινίες καθώς και μουσικά CD. Σε συνέχεια των παραπάνω δράσεων, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία, υλοποιούμε την περίοδο αυτή ακόμα μία ενέργεια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με στόχο την περαιτέρω στήριξη του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Πιο συγκεκριμένα, σε όσα από τα καταστήματά μας υπάρχει ειδικός κουμπαράς του οργανισμού, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να συνεισφέρουν ένα μικρό ποσό και να υποστηρίξουν το έργο του οργανισμού. Η εταιρεία μας στη συνέχεια, θα διπλασιάσει το ποσό που θα συγκεντρωθεί έως και τις 28/02 στους κουμπαράδες των καταστημάτων και θα το αποδώσει στο σύνολό του στον οργανισμό, θέλοντας να επικροτήσει την αγάπη και τη στήριξη των καταναλωτών. Αυτή η ενέργεια είναι μία ευκαιρία να παρακινήσουμε ακόμα περισσότερους πελάτες και εργαζόμενούς μας ώστε όλοι μαζί να διπλασιάσουμε τα χαμόγελα των παιδιών.

Πόσο σημαντική θεωρείτε τη συμμετοχή των ανθρώπων της εταιρείας στις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης; Πώς συμμετείχε το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας στις ενέργειες που έχετε ήδη υλοποιήσει;

Για την Κωτσόβολος, οι άνθρωποί της αποτελούν έναν από τους βασικότερους πυλώνες της και γι’ αυτό το λόγο κάθε κίνηση της εταιρείας θέλουμε να πηγάζει από το εσωτερικό της και να έχει την έγκριση και την υποστήριξη των εργαζόμενων και των συνεργατών της. Μία εταιρεία δε θα μπορούσε να πείσει για τις καλές της προθέσεις εάν η ίδια εσωτερικά δε λειτουργεί με τη νοοτροπία του υπεύθυνου εταιρικού πολίτη. Οφείλω να ομολογήσω ότι η μεγάλη συμμετοχή του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας μας, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην επιτυχημένη υλοποίηση και των τριών δράσεων στήριξης των ΜΚΟ. Πραγματικά νιώθουμε πολύ περήφανοι που οι άνθρωποί μας δέχτηκαν με χαρά αυτό το ερέθισμα και όλοι μαζί, παρά τη δύσκολη περίοδο, προσφέραμε ουσιαστική βοήθεια σε ανθρώπους που το χρειάζονται. Ειλικρινά ευχαριστώ όλο το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας, για τη συμβολή τους στις σημαντικές αυτές δράσεις.

n

Κώστας Στράτης, Εμπορικός Διευθυντής της Dixons South-East Europe (Κωτσόβολος)