- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
“Η λέξη RAW δεν αποτελεί ουσιαστικό, αλλά ρήμα” δήλωσε ο νέος συνιδιοκτήτης και Head of Imagination της G-Star, Pharrell Williams, όταν ερωτήθηκε σχετικά με την έννοια της λέξης. Για πρώτη φορά στην ιστορία του brand, η G-Star RAW κάνει ένα βήμα μπροστά από το “προϊόν” και θέτει το ερώτημα: “What is RAW?”
Προς απάντηση του ερωτήματος, η νέα καμπάνια Φ/Χ 2016 της G-Star εξιστορεί το τι υπάρχει πίσω από το ίδιο το brand: οι άνθρωποι που δημιουργούν για αυτό, η τέχνη τους και οι χώροι όπου και απασχολούνται. Αυτή η ιστορία και το φανταστικό ταξίδι που ακολουθεί μέσα από τον κόσμο της G-Star, απεικονίζεται στο οικογενειακό πορτραίτο του brand, το RAW Family Portrait. Η διαμόρφωση του πορτραίτου δίνει έμφαση στις αξίες του brand περί ισότητας και ομαδικής προσπάθειας. Απογυμνώνει το εξωτερικό περίβλημα κα αναδεικνύει τι κρύβεται από κάτω- αυτό σημαίνει RAW.
Το Family Portrait αποτελεί μόνο ένα μέρος αυτής της πολυεπίπεδης καμπάνιας, η οποία περιλαμβάνει επίσης ένα φιλμ το οποίο ρίχνει φως στη σχεδιαστική διαδικασία που πραγματοποιείται στα κεντρικά γραφεία της G-Star στο Άμστερνταμ, καθώς και μια σειρά από μικρού μήκους φιλμ, στα οποία εξιστορούνται οι διαδικασίες κατασκευής των προϊόντων, η χαρακτηριστική δημιουργία των 3D denim, η δέσμευση για βιώσιμη καινοτομία και πολλά άλλα. Μέσα από όλα τα κομμάτια που συνθέτουν την καμπάνια αυτής της σεζόν, είναι απολύτως σαφές ότι: το πραγματικό νόημα της λέξης raw αποτελεί ένα προσωπικό συναίσθημα, το οποίο μπορεί να γίνει κατανοητό μόνο όταν το αισθανθεί κανείς.