Market

H G-Star και ο Pharrell θέτουν το ερώτημα “What is RAW?”

Nέα καμπάνια του brand

115151-718269.jpg
Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
326149-673149.jpg

“Η λέξη RAW δεν αποτελεί ουσιαστικό, αλλά ρήμα” δήλωσε ο νέος συνιδιοκτήτης και Head of Imagination της G-Star, Pharrell Williams, όταν ερωτήθηκε σχετικά με την έννοια της λέξης. Για πρώτη φορά στην ιστορία του brand, η G-Star RAW κάνει ένα βήμα μπροστά από το “προϊόν” και θέτει το ερώτημα: “What is RAW?”

Προς απάντηση του ερωτήματος, η νέα καμπάνια Φ/Χ 2016 της G-Star εξιστορεί το τι υπάρχει πίσω από το ίδιο το brand: οι άνθρωποι που δημιουργούν για αυτό, η τέχνη τους και οι χώροι όπου και απασχολούνται. Αυτή η ιστορία και το φανταστικό ταξίδι που ακολουθεί μέσα από τον κόσμο της G-Star, απεικονίζεται στο οικογενειακό πορτραίτο του brand, το RAW Family Portrait. Η διαμόρφωση του  πορτραίτου δίνει έμφαση στις αξίες του brand περί ισότητας και ομαδικής προσπάθειας. Απογυμνώνει το εξωτερικό περίβλημα κα αναδεικνύει τι κρύβεται από κάτω- αυτό σημαίνει RAW.

Το Family Portrait αποτελεί μόνο ένα μέρος αυτής της πολυεπίπεδης καμπάνιας, η οποία περιλαμβάνει επίσης ένα φιλμ το οποίο ρίχνει φως στη σχεδιαστική διαδικασία που πραγματοποιείται στα κεντρικά γραφεία της G-Star στο Άμστερνταμ, καθώς και μια σειρά από μικρού μήκους φιλμ, στα οποία εξιστορούνται οι διαδικασίες κατασκευής των προϊόντων, η χαρακτηριστική δημιουργία των 3D denim, η δέσμευση για βιώσιμη καινοτομία και πολλά άλλα. Μέσα από όλα τα κομμάτια που συνθέτουν την καμπάνια αυτής της σεζόν, είναι απολύτως σαφές ότι: το πραγματικό νόημα της λέξης raw αποτελεί ένα προσωπικό συναίσθημα, το οποίο μπορεί να γίνει κατανοητό μόνο όταν το αισθανθεί κανείς.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ