Market

Διάκριση του κοινωνικού προγράμματος ArGOODaki, των Goody’s Burger House

Στα Franchise Business Awards

Market News
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Τα Goody’s Burger House, θυγατρική της Vivartia, μέλος του Ομίλου Marfin Investment Group (MIG), διακρίθηκαν στα φετινά Franchise Business Awards με το βραβείο Social Responsibility για το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ArGOODaki, που εδώ και 14 χρόνια ενώνει χιλιάδες καταναλωτές σε μία εκστρατεία προσφοράς και έμπρακτης αγάπης για τα παιδιά σε ανάγκη.

Από την αρχή της λειτουργίας του, το κοινωνικό πρόγραμμα ArGOODaki, στηρίζει με συνέπεια έγκριτα ιδρύματα και φορείς. Υλοποιεί δράσεις και έργα με στόχο την ουσιαστική προσφορά και τη συμβολή στη βελτίωση της ποιότητας ζωής ιδιαίτερα των παιδιών που το έχουν ανάγκη.

Η συγκεκριμένη διάκριση είναι σημαντική καθώς το κοινωνικό πρόγραμμα ArGOODaki αποτελεί τον μακροβιότερο και πιο καταξιωμένο θεσμό κοινωνικής προσφοράς και έμπρακτης αγάπης για παιδιά. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Κοσμάς Κροκίδας, Marketing Manager Goody’s «Είναι μία σημαντική διάκριση που μας γεμίζει χαρά και υπερηφάνεια και μας δίνει τη δύναμη να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας υλοποιώντας έργα ουσιαστικής και έμπρακτης προσφοράς για τα παιδιά σε ανάγκη σε όλη την Ελλάδα. Από το 2002 έως σήμερα ο θεσμός κοινωνικής προσφοράς, ArGOODaki, έχει βοηθήσει έμπρακτα πάνω από 15.000 παιδιά έχοντας διαθέσει περίπου 4.000.000 ευρώ σε δράσεις ενώ πάνω από 6.000.000 είδη ArGOODaki υπάρχουν στα ελληνικά σπίτια. Ο στόχος μας είναι τα Goody’s Burger House να συνεχίσουν να συνεισφέρουν ουσιαστικά σε έργα αφιερωμένα αποκλειστικά στα παιδιά».

Διάκριση του κοινωνικού προγράμματος ArGOODaki, των Goody’s Burger House

Τα βραβεία Franchise Business Awards διοργανώθηκαν για 8η συνεχόμενη χρονιά με την αιγίδα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ) και της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ).

Η πορεία και το έργο που έχει υλοποιήσει το ArGOODaki μέχρι σήμερα:

• Εξοπλισμός ολοκληρωμένης Μονάδας Εντατικής Θεραπείας Παιδιών στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών (2002)

• Εξοπλισμός του Πολυαισθητηριακού χώρου θεραπείας των Αισθήσεων, στην ΕΛΕΠΑΠ Θεσσαλονίκης (2003)

• Ανέγερση Παιδικού Σταθμού για παιδιά με προβληματικό περιβάλλον, του σωματείου οι «Φίλοι του Παιδιού» στο Μεταξουργείο (2003)

• Εξοπλισμός του Κέντρου Ειδικών Ατόμων «Η Χαρά» για τα παιδιά με σοβαρότατα κινητικά και νοητικά προβλήματα (2004)

• Ενίσχυση του Εξοπλισμού της «Εταιρείας Σπαστικών Βορείου Ελλάδος» με την αγορά ειδικού οχήματος για τα άτομα με κινητικές δυσκολίες. (2004)

• Δημιουργία του κέντρου «Το σπίτι της Μέριμνας» για ψυχολογική στήριξη και φροντίδα σε παιδιά, έφηβους και τις οικογένειες τους, που αντιμετωπίζουν μια σοβαρή απώλεια (2005)

• Δημιουργία μιας ομάδας Πρόληψης & Δράσης, σε συνεργασία με την Ένωση Σωματείων Ιδρυμάτων «Μαζί για το Παιδί», για τη διάγνωση, πρόληψη και υποστήριξη παιδιών σε επιλεγμένα ιδρύματα της ελληνικής περιφέρειας (2006)

• Ανακαίνιση 5 βρεφονηπιακών σταθμών του ιδρύματος «Η Παιδική Στέγη» σε Αθήνα και Πειραιά (2007)

• Συμμετοχή στην ανέγερση σπιτιού φιλοξενίας παιδιών με προβληματικό περιβάλλον, στο Μοσχάτο, σε συνεργασία με το «Χαμόγελο του Παιδιού» (2008)

• Εξοπλισμός τεσσάρων μονάδων ημερήσιας νοσηλείας στην Ογκολογική Μονάδα Παιδιών «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – Ελπίδα» (2009)

• Κατασκευή σχολείου και εξοπλισμός των χώρων που ζουν τα παιδιά που νοσηλεύονται με καρκίνο και οικογένειές τους, στον πρώτο Ξενώνα του Συλλόγου «Ελπίδα» (2010)

• Προσφορά τροφίμων για σίτιση 1.000 άπορων παιδιών κάθε μέρα για 1 χρόνο σε συνεργασία με τα ιδρύματα: «Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος» και «Οι Φίλοι του Παιδιού», που αποτελούν μέλη της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί», «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και «Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα Παιδικής Προστασίας» (2011)

• Ενίσχυση βασικών εκπαιδευτικών αναγκών των παιδιών ακριτικών νησιών: Λειψοί, Τέλενδο, Ψέριμο (2013) και Ψαρά, Αγ. Ευστράτιο (2014)

 Διάκριση του κοινωνικού προγράμματος ArGOODaki, των Goody’s Burger House

Ο Κοσμάς Κροκίδας, Marketing Manager Goody’s, με τον Αντωνία Σκαράκη Ιδιοκτήτρια της AS Advertising, και τον Θέμη Σαρανταένα σύμβουλο Marketing και κεντρικό παρουσιαστή της βραδιάς.

Διάκριση του κοινωνικού προγράμματος ArGOODaki, των Goody’s Burger House 

Η ομάδα Marketing Goody’s