Market

World Class Bartender of the year 2013

A.V. Team
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Ξεκίνησε ο παγκόσμιος διαγωνισμός WORLD CLASS για την ανάδειξη του καλύτερου bartender στον κόσμο, που φέτος θα έχει χαρακτήρα Retro Chic - μία σύγχρονη ερμηνεία της μόδας, της τέχνης και της αρχιτεκτονικής της δεκαετίας του 50’ και του 60’. Η σύνδεση με το παρελθόν και η νοσταλγική διάθεση του Retro Chic, εκφράζει την επιστροφή στην απλότητα, με ένα μινιμαλιστικό στυλ και την αίγλη μιας αθώας, αισιόδοξης εποχής όπου όλα ήταν πιθανά! Στον κόσμο των cocktails, Retro Chic σημαίνει τη δημιουργία κλασσικών cocktails από τις δεκαετίες που αυτά γνώρισαν ιδιαίτερη άνθηση, εναρμονισμένα στις σύγχρονες τάσεις του σήμερα.

Το WORLD CLASS δημιουργήθηκε από τα Reserve Brands, το τμήμα premium brands του luxury portfolio της DIAGEO. Πρόκειται για μια γιορτή της «κουλτούρας του κοκτέιλ», στην οποία διακρίνονται οι bartenders που ξεχωρίζουν χάρη στις γνώσεις τους, την τεχνική τους και τη διαρκή ανανέωσή τους όσον αφορά την τέχνη του bartending.

n

Στην Ελλάδα, bartenders από κάθε γωνιά της χώρας παρευρέθηκαν στις δύο πρώτες συναντήσεις του διαγωνισμού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για να λάβουν μέρος στην εμπειρία, να δηλώσουν συμμετοχή και να διεκδικήσουν τον τίτλο του κορυφαίου bartender στον κόσμο. Ο φετινός αριθμός συμμετοχών ήταν ιδιαίτερα μεγάλος, κάτι αποδεικνύει περίτρανα την αυξανόμενη αναγνωρισιμότητα του διαγωνισμού, που στόχο έχει να αναδείξει τον κορυφαίο bartender στον κόσμο, αλλά και να εκπαιδεύσει και να εμπνεύσει ταλαντούχους bartenders να δημιουργήσουν εξαιρετικά cocktails και να παρέχουν υπηρεσίες και εμπειρίες υψηλής ποιότητας.

Ο διαγωνισμός χωρίζεται σε δύο διακριτές φάσεις και οι συμμετέχοντες Έλληνες bartenders, θα κληθούν να δημιουργήσουν cocktails χρησιμοποιώντας τις σταθερές αξίες των κλασικών brands του Reserve Portfolio της Diageo. Στην πρώτη φάση θα δοκιμάσουν τις ικανότητές τους με βάση τα: Johnnie Walker® Gold Label™, Blue Label™ & Platinum Label™ Blended Scotch Whisky, Zacapa® και Tanqueray® No.TEN™. Ενώ, η δεύτερη φάση περιλαμβάνει δοκιμασίες με βάση τα brands: Don Julio®, Grand Marnier, Ketel One® και τα Classic Malts, Talisker & Cardhu .

Από κάθε φάση θα αναδειχτούν 6 νικητές αντίστοιχα, συνθέτοντας τους 12 Έλληνες φιναλίστ οι οποίοι θα διαγωνισθούν στον Ελληνικό Τελικό, που θα πραγματοποιηθεί το Μάιο του 2013. Για τους δύο νικητές του Ελληνικού τελικού, το ταξίδι θα συνεχιστεί στον Δυτικοευρωπαϊκό Τελικό, από όπου θα προκύψει ο Έλληνας πρωταθλητής που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στον Παγκόσμιο Τελικό.

Η Ελλάδα ξεκινάει και φέτος με μεγάλες προσδοκίες, ελπίζοντας να κρατήσει για άλλη μία φορά το μεγάλο έπαθλο του διαγωνισμού, όπως το 2009 όταν παγκόσμιος νικητής ανακηρύχτηκε ο Τέλης Παπαδόπουλος, μέλος πέρσι της κριτικής επιτροπής στον διεθνή τελικό. Για το διαγωνισμό δήλωσε: «Το World Class είναι ο πιο ολοκληρωμένος παγκόσμιος διαγωνισμός, με τους καλύτερους στο είδος να συμμετέχουν ενεργά. Ο χαραχτήρας Retro Chic που αποκτά φέτος ο διαγωνισμός, είναι μια τάση που την βλέπουμε να αναδύεται σταδιακά σε παγκόσμιο επίπεδο από πέρσι και νομίζω ότι θα δώσει νέα πνοή στο διαγωνισμό».

n

Στο πλευρό των διαγωνιζομένων φέτος και ο περσινός νικητής της Ελλάδας, Βασίλης Κυρίτσης, που παρευρέθηκε στα δύο πρώτα events/ mentorings του World Class 2013 για να μοιραστεί τις εμπειρίες του από την διαδρομή που τον έφερε αντιμέτωπο με τους καλύτερους bartenders στον κόσμο, στους τελικούς του 2012. Όπως μας είπε χαρακτηριστικά: «H συμμετοχή μου στο διαγωνισμό ήταν πραγματικά μια μοναδική εμπειρία ζωής για εμένα απ’ όλες τις απόψεις. Το να γνωρίζεις από κοντά τους guru του είδους, να μπορείς να συζητήσεις και να ανταλλάξεις απόψεις μαζί τους για τις νέες τάσεις, αλλά και να συναγωνίζεσαι με του καλυτέρους στον τομέα σου, είναι ανεκτίμητη εμπειρία. Θέλω να μοιραστώ την εμπειρία μου αυτή με τους συναδέλφους που ξεκινούν φέτος στον διαγωνισμό και θεωρώ ότι το φετινό θέμα του Retro Chic είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον και δίνει μεγάλες δυνατότητες έκφρασης και δημιουργίας, φέρνοντας στο προσκήνιο το μινιμαλιστικό στυλ, την απλότητα και την αισιοδοξία μέσα από χρώματα και γεύσεις».