Market

H Diageo plc εκδίδει τον Εταιρικό Κοινωνικό Απολογισμό της για το 2012

A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

 Η DIAGEO plc, κορυφαία εταιρεία premium αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, δημοσιοποιεί μέσω διαδικτύου τον Εταιρικό Κοινωνικό της Απολογισμό για το 2012, τον δέκατο κατά σειρά από το 2003. Με οδηγό τον εταιρικό σκοπό “Γιορτάζουμε τη ζωή κάθε μέρα, σε όλη τη γη”, ο Απολογισμός υπογραμμίζει την πρόοδο της εταιρείας στους βασικούς στρατηγικούς πυλώνες υπευθυνότητας και βιωσιμότητας: α) την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοολούχων ποτών, β) την προστασία του περιβάλλοντος, γ) την ευημερία της κοινωνίας, δ) την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και ε) την υιοθέτηση υψηλών προτύπων εταιρικής διακυβέρνησης και δεοντολογίας. Ταυτόχρονα, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας να δημιουργεί αξία για το σύνολο των κοινωνικών και επιχειρηματικών της εταίρων.

Η δέσμευση της DIAGEO Hellas στην ολοκληρωμένη και πολυδιάστατη στρατηγική εταιρικής υπευθυνότητάς της αποτυπώνεται στον Εταιρικό Απολογισμό της DIAGEO plc, αποδεικνύοντας έτσι την ουσιαστική συνεισφορά της ελληνικής θυγατρικής στις παγκόσμιες δράσεις. Σε αυτό το πλαίσιο, η DIAGEO Hellas αναγνωρίστηκε για τρεις πρακτικές, σε δυο ενότητες του κοινωνικού απολογισμού του ομίλου:

Performance and Key Metrics

· για την καλύτερη προσέγγιση στα θέματα αγοράς και την καλύτερη προσέγγιση στην εφαρμογή προτύπων απολογισμού του θεσμού των Βραβείων Βιώσιμης Ανάπτυξης, BRAVO, από το QualityNet Foundation, και

· για τη χρυσή της διάκριση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στον εθνικό δείκτη Εταιρικής Ευθύνης CR Index και την επιβράβευσή της για τη σημαντική κοινωνική προσφορά με έπαινο στον τομέα «ΚΟΙΝΩΝΙΑ». Η διάκριση αυτή ήταν αποτέλεσμα της επιτυχημένης καμπάνιας City Walkers, η οποία είχε σαν στόχο την προώθηση προτύπων μετρημένης κατανάλωσης σε σχέση με το αλκοόλ και την οδήγηση, αλλά και της υποστήριξης της DIAGEO στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα AVENUE, μια πρωτοβουλία για την οδική ασφάλεια.

Top Stories

· για την παρουσίαση του καινοτόμου προγράμματος Pavegen, το οποίο επέλεξαν, μεταξύ άλλων οι Έλληνες καταναλωτές. Πρόκειται για μια πρόταση που παρουσίασε στο ελληνικό κοινό το Johnnie Walker, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Keep Walking Project», και αφορά στο πώς μια πλάκα πεζοδρομίου θα μπορούσε να παράγει ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια μέσα από τα ανθρώπινα βήματα.

Όπως σχολιάζει και ο Paul Walsh, Διευθύνων Σύμβουλος της DIAGEO plc, “Οι εταιρείες που αντιμετωπίζουν τη βιωσιμότητα και την κοινωνική υπευθυνότητα ως βασικό συστατικό του επιχειρηματικού σκοπού τους είναι επιχειρήσεις με γνήσιες στρατηγικές, που κοιτούν το μέλλον”. Σε αυτό το πνεύμα κινήθηκε και η δήλωση της Αναστασίας Αγγελή, Διευθύντριας Εταιρικών Σχέσεων της DIAGEO Hellas, “Η DIAGEO Hellas, κορυφαία εταιρεία στο χώρο των αλκοολούχων ποτών, έχει όραμα να διακριθεί ως πρότυπο υπεύθυνης επιχείρησης στη χώρα μας. Το όραμα αυτό γίνεται πράξη μέσα από τον ηγετικό μας ρόλο στη προώθηση προτύπων μετρημένης κατανάλωσης των αλκοολούχων ποτών, καθώς επίσης και όταν συνεισφέρουμε σε συνθήκες υγιούς ανάπτυξης των εμπορικών μας συνεργατών, παρέχουμε ένα ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλον στους εργαζόμενους, και - ιδιαίτερα στη δύσκολη αυτή συγκυρία - όταν συνεχίζουμε να στηρίζουμε ευάλωτες ομάδες συμπολιτών μας”.

Ο Εταιρικός Κοινωνικός Απολογισμό της DIAGEO για το 2012 είναι διαθέσιμος στη διαδραστική διεύθυνση: