Market

Πρώτη εμφάνιση του Fiat Panda 4x4 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι

62222-137653.jpg
A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
25351-59030.jpg

Το νέο Fiat Panda 4x4 - το μοναδικό τετρακίνητο μοντέλο της κατηγορίας Α- θα κάνει το ντεμπούτο του στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι. Ο διάδοχος του μπεστ σέλερ που έκανε την πρώτη του εμφάνιση πριν 30 χρόνια, το σημερινό τετρακίνητο Panda τρίτης γενιάς, ανταποκρίνεται απόλυτα στο πνεύμα των καιρών και αποδεικνύεται ικανό να συνδυάσει αξιόλογες εκτός δρόμου δυνατότητες με κομψή σχεδίαση και συμπαγή όσο και αποτελεσματική «αρχιτεκτονική». Το Panda 4x4 αποτελεί μια εντυπωσιακή απόδειξη του πολύπλευρου χαρακτήρα του αυτοκινήτου, έτοιμο να αντιμετωπίσει τους ορεινούς χωματόδρομους και τη ζούγκλα της πόλης με την ίδια ευκολία. Και είναι για μια ακόμα φορά ικανό να ανταγωνιστεί στα ίσια αυτοκίνητα εκτός δρόμου με μεγαλύτερες διαστάσεις (και φυσικά μεγαλύτερη τιμή).

Το 5θυρο αυτοκίνητο έχει μήκος 3,68 μ, πλάτος 1,67 και ύψος 1,60, ενώ το μεταξόνιό του είναι 2.300 χιλιοστά. Οι σχεδιαστές του Fiat Centro Stile ξεκίνησαν από την ιδέα διατήρησης και αξιοποίησης της λειτουργικής σχεδίασης του Panda με την προσθήκη μικρών λεπτομερειών που προβάλλουν την εικόνα ενός εξαιρετικά μελετημένου και πολυτάλαντου μίνι SUV. Το εσωτερικό υιοθετεί τις λύσεις που χρησιμοποιούνται στις προσθιοκίνητες εκδόσεις, με κάποιες σημαντικές καινοτομίες: μία νέα παραλλαγή σε πράσινο χρώμα του πλαισίου του ταμπλό που περιβάλλει τα όργανα και τη μεγάλη θήκη για μικροαντικείμενα, υφασμάτινα καθίσματα ειδικής σχεδίασης σε τρεις χρωματικές παραλλαγές (πράσινο, μπεζ, πορτοκαλί) και μία ψηλή κονσόλα πάνω από το κεντρικό «τούνελ», που προσθέτει έναν ακόμα χώρο αποθήκευσης στους 14 που ήδη υπάρχουν στις προσθιοκίνητες εκδόσεις.

Το Panda 4x4 είναι εφοδιασμένο με ένα σύστημα μετάδοσης που παρέχει «ροπή ανάλογα με τη ζήτηση» (Torque on demand) και διαθέτει δύο διαφορικά και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη σύμπλεξη. Πρόκειται για ένα σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, το οποίο ελέγχεται από μία ηλεκτρονική μονάδα, που μετά από ανάλυση των στοιχείων που στέλνουν οι αισθητήρες του αυτοκινήτου κατανέμει τη ροπή με ομοιογένεια και στους δύο άξονες, με κατανομή που εξαρτάται από τις συνθήκες πρόσφυσης. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC), το οποίο προσφέρει και λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού, που μπορεί να ενεργοποιηθεί από τον οδηγό και είναι διαθέσιμη σε ταχύτητες μέχρι τα 50 χλμ./ώρα.

Το Panda 4x4 θα προσφέρεται με δύο διαφορετικούς κινητήρες, εφοδιασμένους με σύστημα Start&Stop: τον νέο TwinAir Turbo 0.9 με τους 85 ίππους και τον ντίζελ 1.3 MultiJet II με τους 75 ίππους. Σε σύγκριση με τον 1.2 Fire της προηγούμενης γενιάς, o TwinAir Turbo έχει 40% μεγαλύτερη ροπή, κάτι που σε συνδυασμό και με το εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο με την κοντή πρώτη, εξασφαλίζει πιο άνετα ξεκινήματα σε ανηφόρες και μεγαλύτερη ευελιξία. Αντίστοιχη βελτίωση υπάρχει και στον MultiJet, όπου η ροπή αυξήθηκε κατά 30%.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ