Market

Η Coco-mat πρωταγωνιστεί σε ρεπορτάζ του αμερικανικού δικτύου CNN

A.V. Team
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η COCO-MAT φιλοξενήθηκε στην εκπομπή του αμερικανικού δικτύου CNN, “Marketplace Europe”, με εκτενές ρεπορτάζ που ακολούθησε την επίσκεψη του CNN International στις αρχές Μαΐου. Οι δημοσιογράφοι του CNN συναντήθηκαν με τον ιδρυτή της COCO-MAT Παύλο Ευμορφίδη και ταξίδεψαν μάλιστα μαζί του μέχρι την Ξάνθη για να ξεναγηθούν και στο εργοστάσιο της εταιρείας.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η COCO-MAT "κολυμπάει ενάντια στο ρεύμα" της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας που μαστίζει τη χώρα. Μάλιστα ο δημοσιογράφος του CNN, Matthew Chance, παρουσίασε την COCO-MAT ως “μια φωτεινή ελπίδα για την ελληνική επιχειρηματικότητα”, αναφερόμενος στην ποιότητα των προϊόντων της, ως έναν από τους παράγοντες της επιτυχίας της τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.

Η εκμπομπή “Marketplace Europe” θα προβληθεί σε επανάληψη από το κανάλι CNN International από τις 17 έως τις 20 Μαΐου, τις εξής μέρες και ώρες: Πέμπτη στις 19:45 GMT (21:45 ώρα Ελλάδος), Παρασκευή στις 03:45 GMT (05:45 ώρα Ελλάδος), Σάββατο στις 16:00 GMT (18:00 ώρα Ελλάδος) και Κυριακή στη 01:00 GMT και 07:15 GMT (03:00 και 09:45 ώρα Ελλάδος)

Στην ιστοσελίδα της εκπομπής “Marketplace Europe” του CNN International αναφέρεται: (CNN) -- Η Ελλάδα μπορεί να βρίσκεται εν μέσω βαθιάς οικονομικής κρίσης, αλλά μία εταιρεία συνεχίζει να κοιμάται ήσυχη τα βράδια. Πρόκειται για την COCO-MAT που παράγει συστήματα ύπνου και στρώματα από φυσικά υλικά, η οποία ξεκίνησε σαν οικογενειακή επιχείρηση και σήμερα συνεχίζει να αναπτύσσεται παρά την οικονομική κρίση που ταλανίζει τη χώρα.

Η εταιρεία απασχολεί 220 υπαλλήλους και την τελευταία χρονιά κατάφερε να αυξήσει το τζίρος της στα 75 εκατ. δολάρια. Η έδρα της βρίσκεται στην βορειοανατολική Ελλάδα, αλλά ο αριθμός των καταστημάτων της αυξάνεται στην Ελλάδα, την Ευρώπη, την Ασία, τη Μέση Ανατολή και στις ΗΠΑ. Η COCO-MAT ειδικεύεται στην παραγωγή οικολογικών συστημάτων ύπνου και στρωμάτων, φτιαγμένα από κοκοφοίνικα, φυσικό καουτσούκ, μαλλί, βαμβάκι, πούπουλο χήνας, αλογότριχα, μετάξι, λινό, ξύλο, ακόμα και φύκια.

«Ο Σωκράτης, ο Πλάτωνας, ο Αριστοτέλης συνήθιζαν να κοιμούνται σε στρώματα που ήταν φτιαγμένα από βαμβάκι, γεμισμένα με φύκια και αρωματικά φυτά. Η βασική ιδέα της COCO-MAT σήμερα είναι ακριβώς η ίδια» είπε ο ιδρυτής της, Παύλος Ευμορφίδης. «Ακολουθούμε την παράδοση και τα διδάγματα των σοφών αυτών ανθρώπων και φτιάχνουμε αμέταλλα κρεβάτια και στρώματα. Η καινοτομία στο σχεδιασμό των προϊόντων και η φιλοσοφία πίσω από την COCO-MAT έχουν συμβάλει στην εμπορική επιτυχία της, στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Επίσης, η εταιρεία ακολουθεί μια ιδιαίτερη προσέγγιση στο θέμα της δοκιμής πριν την αγορά. Στο Άμστερνταμ και στην Νέα Υόρκη, η εταιρεία προσφέρει στους μελλοντικούς πελάτες την ευκαιρία να κάνουν ένα «test drive» στα αμέταλλα στρώματα και προϊόντα ύπνου της. Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν την ευκαιρία ακόμα και να δοκιμάσουν τα στρώματα χωρίς καμία υποχρέωση αγοράς.

Τους προσφέρεται ένα ζευγάρι παντόφλες, μπουρνούζι και η δυνατότητα να πάρουν έναν υπνάκο για μερικές ώρες σε ειδικό δωμάτιο εξοπλισμένο με ντους και ένα μεγάλο αναπαυτικό κρεβάτι. Επίσης στους επισκέπτες των καταστημάτων προσφέρεται πάντα κάποιο κέρασμα ή φαγητό και διάφορα αφεψήματα. Η ιδέα να δώσει κανείς στον πελάτη μία διαφορετική αγοραστική εμπειρία ανταποκρίνεται στην φιλοσοφία της εταιρείας, η οποία πιστεύει ότι σίγουρα χρειάζεται πάνω από 5 λεπτά για να αποφασίσει κανείς ποιον τύπο κρεβατιού θα επιλέξει για τα επόμενα 20 χρόνια.

Σύμφωνα με τον Παύλο Ευμορφίδη, οι Έλληνες διανύουν μια περίοδο αλλαγών, ούτως ή άλλως, και θα πρέπει να υιοθετήσουν μια διαφορετική στάση ζωής, ερχόμενοι πιο κοντά στη φύση. «Πιστεύω ότι οι Έλληνες θα έπρεπε να ακούσουν λίγο περισσότερο τα πουλιά, τα δέντρα και την θάλασσα, και όχι τα κομπιούτερ, και την πλατεία Συντάγματος. Πραγματικά το εννοώ, γιατί πιστεύω ότι η φύση μας περιμένει με πολλές ευκαιρίες, με πολλές δυνατότητες, με πολλές λύσεις».