- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, η Piaggio Hellas στηρίζει τους πελάτες της, καθιστώντας τις υπηρεσίες των Εξουσιοδοτημένων Σημείων Τεχνικής Εξυπηρέτησης ακόμα πιο προσιτές, προσφέροντας σε όλους την δυνατότητα να γνωρίσουν την ποιότητα και αξιοπιστία των υπηρεσιών μετά την πώληση του Ομίλου Piaggio.
Η συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια αφορά έκπτωση 20% σε όλα τα ανταλλακτικά και απευθύνεται σε ιδιοκτήτες δικύκλων οποιουδήποτε κυβισμού που βρίσκονται εκτός διετούς εγγύησης για οποιαδήποτε εργασία προγραμματισμένης συντήρησης ή επισκευής πραγματοποιηθεί σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο του Ομίλου για το παραπάνω διάστημα.
Στην καμπάνια περιλαμβάνονται όλα τα γνήσια ανταλλακτικά Piaggio ενώ εξαιρούνται τα λιπαντικά.
Βασικός στόχος αυτής της καμπάνιας είναι η προσέλκυση πελατών στα συνεργεία με στόχο την ικανοποίηση και την δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη.
Η καμπάνια που αφορά όλα τα δίκυκλα του Piaggio Group άνω των 2 ετών, ξεκίνησε την Δευτέρα 16/4 και ισχύει μέχρι τις 30/5. H συγκεκριμένη καμπάνια πιστότητας θα πραγματοποιείται στα πλαίσια μιας σειράς ενεργειών του προγράμματος Prime Service της Piaggio, με σκοπό έχει να αναδείξει τη μοναδικότητα των Υπηρεσιών μετά την Πώληση του Ομίλου και να αναδείξει τις αξίες που ανέκαθεν χαρακτήριζαν τα επίπεδα εξυπηρέτησης των Εξουσιοδοτημένων Σημείων Τεχνικής Υποστήριξης της Piaggio : Ασφάλεια, Ποιότητα, Αξιοπιστία και Σεβασμός στο περιβάλλον.