Market

Sony smartphones με την καμπάνια «Made of Imagination»

Ξεκίνησε η διαφημιστική καμπάνια «Made of Imagination» με στόχο να παρουσιάσει στους καταναλωτές τα πρώτα Xperia smartphones από την Sony Mobile. Η τεράστια διαφημιστική εκστρατεία σηματοδοτεί την νέα γενιά των Xperia smartphones με έμφαση στην ψυχαγωγία μέσα από τη σύνδεση με τις συσκευές Sony.

A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Ξεκίνησε η διαφημιστική καμπάνια «Made of Imagination» με στόχο να παρουσιάσει στους καταναλωτές τα πρώτα Xperia smartphones από την Sony Mobile. Η τεράστια διαφημιστική εκστρατεία σηματοδοτεί την νέα γενιά των Xperia smartphones με έμφαση στην ψυχαγωγία μέσα από τη σύνδεση με τις συσκευές Sony.

Η καμπάνια, με τίτλο «Made of Imagination» προβλήθηκε σχεδόν ταυτόχρονα σε πολλές χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, με ένα διαφημιστικό 30 δευτερολέπτων, σκηνοθετημένο από τον βραβευμένο από την Ακαδημία σκηνοθέτη Wes Anderson. Αυτό είναι το πρώτο στάδιο του concept Made of Imagination που θα συνεχιστεί σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Ο Steve Walker, chief marketing officer της Sony Mobile Communications χαρακτηριστικά δήλωσε: «Τα Xperia smartphones είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της Sony εμπειρίας. Θελήσαμε να δημιουργήσουμε μια αληθινή και μοναδική διαφημιστική καμπάνια με στόχο να κεντρίσει το ενδιαφέρον και να διεγείρει την φαντασία των καταναλωτών. Η καμπάνια «Made of Imagination» περνάει το μήνυμα ότι τα Xperia smartphones δεν αποτελούνται μόνο από επεξεργαστές και τσιπ μνήμης, αλλά είναι κάτι παραπάνω από smartphones – ειδικά σχεδιασμένα για τους χρήστες που θέλουν να ζήσουν την συνδεδεμένη εμπειρία ψυχαγωγίας.

Ο σκηνοθέτης Wes Anderson εμπνεύστηκε από την φαντασία των παιδιών για να δημιουργήσει το διαφημιστικό το οποίο είναι βασισμένο αποκλειστικά σε σκέψεις ενός οκτάχρονου παιδιού. Η διαφήμιση χρησιμοποιεί την τεχνική «stop motion animation» με στόχο να απεικονίσει τα Xperia στην ζωή μας όπως ακριβώς τα αντιλαμβάνεται το οχτάχρονο αγόρι. Η τεχνική «stop motion animation» είναι γνωστή από blockbusters όπως το «Coraline» και το «Fantastic Mr. Fox» ενώ η μουσική έχει επιμεληθεί από το Ισλανδικό γκρουπ «Jonsi».

Η έντυπη καμπάνια αντανακλά την εμπειρία ψυχαγωγίας που προσφέρει η Sony: Play, Watch, Listen, Create. Η κάθε έννοια ζωντανεύει με μοναδικά φανταστικά αλλά και αληθοφανή χειροποίητα πρότυπα με στόχο να αναδείξουν το περιεχόμενο των Xperia smartphones. Για παράδειγμα, όσον αφορά την εμπειρία της ακοής, το δημιουργικό κομμάτι είναι η εικόνα μιας κιθάρας η οποία έχει το σχήμα ενός Xperia smartphone. Η Sony Mobile Communications ένωσε τις δυνάμεις της με τον φημισμένο φωτογράφο Carl Kleiner.

Η Sony Mobile Communications πρόσφατα παρουσίασε τα Xperia U and Xperia P που έχουν ενταχθεί στην νέα γενιά Xperia smartphones, με ναυαρχίδα το Xperia S. Τα καινούργια αυτά Xperia smartphones συνδυάζουν ξεχωριστό design και ύψιστη τεχνολογία διασκέδασης που οι καταναλωτές αναμένουν από τα Sony smartphones.