- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ένα νέο, έξυπνο και πάνω απ’ όλα χιουμοριστικό τρόπο για να ζητήσεις από κάποιον ή κάποια να βγείτε ραντεβού εγκαινίασε η Heineken, τη Heineken Καντάδα (Serenade)! Εμπνευσμένη από την επιτυχημένη διεθνή διαφημιστική ταινία «The Date», η Heineken, μέσα από τη νέα της εφαρμογή Heineken Καντάδα, κατάφερε να δημιουργήσει τον πιο fun τρόπο να ζητήσει κάποιος ραντεβού, συνθέτοντας τη δική του προσωπική καντάδα στο www.facebook.com/heineken.
Ανάμεσα στους fans της ενέργειας που δημιούργησαν μια καντάδα στα μέτρα τους και ο Έλληνας σταρ Σάκης Ρουβάς. “Μόνο η αγάπη” αφιέρωσε ο Σάκης Ρουβάς σε μια ανατρεπτική ερμηνεία που προβλήθηκε χθες το βράδυ 9/2 από το κανάλι της Heineken στο youtube και την οποία μπορείτε πλέον να απολαύσετε στη σελίδα της Heineken στο facebook (www.facebook.com/heineken).
Εσύ δεν έφτιαξες ακόμη τη δική σου Heineken Καντάδα (Serenade);
Μπες τώρα στην σελίδα της Heineken στο facebook, , δημιούργησε μια καντάδα ειδικά για τον αγαπημένο / η σου και άσε την μπάντα της Heineken να την τραγουδήσει!