Market

Η Lidl ανάμεσα στις 10 πρώτες κοινωνικά υπεύθυνες εταιρίες στην Ελλάδα το 2011

A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Ανάμεσα στις 10 πρώτες κοινωνικά υπεύθυνες εταιρίες στην Ελλάδα συγκαταλέγεται η Lidl σύμφωνα με έρευνα για την «Υπεύθυνη κατανάλωση και την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη 2011» που διενεργήθηκε από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας σε συνεργασία με το Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών και τη δημοσκοπική εταιρία MRB.

Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας, η οποία διενεργείται σε 28 χώρες και φέτος διεξήχθη για έβδομη φορά στην Ελλάδα από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας, είναι να εξετάσει τη συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στην εταιρική κοινωνική ευθύνη.

Στο πλαίσιο της έρευνας αυτής και ανάμεσα σε δείγμα 1.000 ελλήνων πολιτών, η Lidl Hellas επιλέχθηκε από τους ίδιους τους καταναλωτές ως μια από τις κοινωνικά υπευθυνότερες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα το 2011. Πολύ σημαντική θεωρείται για τη Lidl η συγκεκριμένη διάκριση, καθώς αναγνωρίζεται και επιβραβεύεται από τους ίδιους τους καταναλωτές η διαρκής συμμετοχή και συμβολή της εταιρίας στην επίλυση καθημερινών προβλημάτων της κοινωνίας στην οποία δραστηριοποιείται, αλλά και στην αναβάθμιση του τρόπου ζωής των πολιτών της.

Η LIDL, ακόμα πιο δυναμικά μετά την επιβράβευση από τους ίδιους τους καταναλωτές, συνεχίζει και διευρύνει τα σημαντικά προγράμματα κοινωνικής ευθύνης που επιτυχημένα ανέπτυξε, προς όφελος πάντα του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου.