Market

Παγκόσμια μέρα Ωκεανών

Η τελευταία καμπάνια της Davidoff «Love the ocean» προστατεύει τον ωκεανό με νέες συλλεκτικές συσκευασίες

1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Το 2014 στο Παρίσι ανανεώθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά, η συνεργασία της Davidoff Cool Water με την κοινότητα του National Geographic, αναδεικνύοντας την αφοσίωση της εταιρείας στην προστασία του ωκεανού.

Από το 2012, η Davidoff Cool Water στηρίζει ενεργά το πρόγραμμα «Pristine Seas» του National Geographic το οποίο στοχεύει στην εξερεύνηση και προστασία των ωκεανών. Μέσω αυτού του προγράμματος, το National Geographic έχει αποστείλει πέντε ομάδες να εξερευνήσουν τις απομακρυσμένες περιοχές του ωκεανού σε μέρη όπως τα νησιά Πίτκαιρν και η Νέα Καληδονία.

Πέρυσι, η Davidoff Cool Water στήριξε μία αποστολή στην Γκαμπόν, όπου το National Geographic εξερεύνησε τον πυθμένα του ωκεανού. Σήμερα το National Geographic συνεργάζεται στενά με την κυβέρνηση της Γκαμπόν και το National Park Agency για να οριοθετήσει μία θαλάσσια προστατευόμενη περιοχή.

Το 2014, η Davidoff στήριξε ξανά μία ακόμη φιλόδοξη αποστολή του Pristine Seas, στη Μοζαμβίκη. Ο Δρ. Enric Sala και η ομάδα του έφυγαν τον Απρίλιο για το Αρχιπέλαγος του Μπαζαρούτο, ένα παγκόσμιο hotspot για μεγάλα θαλάσσια ζώα, όπου διεξήχθη για πρώτη φορά, χάρη στη νέα αυτή αποστολή, μία ολοκληρωμένη ποσοτική αξιολόγηση των οικοσυστημάτων σε ύφαλο.

Η προστασία του ωκεανού δεν είναι μόνο ζήτημα επιστημονικής εξερεύνησης: μας αφορά όλους. Οι περισσότεροι άνθρωποι θα έλεγαν εύκολα ότι αγαπούν τον ωκεανό, αλλά λίγοι έχουν πραγματική συνείδηση της λεπτής ισορροπίας που διέπει αυτό το εύθραυστο περιβάλλον. Η Davidoff Cool Water προκειμένου να αφυπνίσει το κοινό, ξεκινά μία νέα έκδοση της φημισμένης της παγκόσμιας καμπάνιας Love the Ocean.

Για κάθε μπουκάλι Davidoff Cool Water που πωλείται, η Davidoff βοηθά στην προστασία 10.000 m² του ωκεανού. Μάλιστα, η νέα αυτή εταιρική δέσμευση όσον αφορά την προστασία του ωκεανού, ολοκληρώνεται εμπορικά από τις νέες συσκευασίες. Συγκεκριμένα, η αντρική και η γυναικεία Davidoff Cool Water, καθώς και η ολοκαίνουργια Davidoff Cool Water Night Dive θα πωλούνται σε limited-edition «Love the Ocean» συσκευασίες. Θα κυκλοφορήσει επίσης μία αποκλειστική έκδοση της ανδρικής Davidoff Cool Water 200ml, για να γιορτάσει την επιτυχία τoυ προγράμματος Pristine Seas. Αυτό το συλλεκτικό άρωμα θα έχει επωνυμία με ειδικό logo και θα είναι συσκευασμένο σε όμορφες συσκευασίες με θέμα τα υποβρύχια.

Θα δημιουργηθεί παράλληλα και η ολοκαίνουργια ιστοσελίδα Love-the-ocean.com, προκειμένου να διευρυνθεί η ευαισθητοποίηση του κοινού. Κάθε επισκέπτης θα έχει τη δυνατότητα να δημοσιεύει απευθείας στην ιστοσελίδα, την αγαπημένη του φωτογραφία από τον ωκεανό ή να την ανεβάζει σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας απλώς το hashtag #lovetheocean σε Instagram, Twitter ή Facebook. Για κάθε φωτογραφία που δημοσιεύεται, η Davidoff Cool Water θα βοηθά στην προστασία 50.000 m² ωκεανού. Οι επισκέπτες θα μπορούν επίσης να περιηγηθούν στην εντυπωσιακή ιστοσελίδα μαθαίνοντας περισσότερα για την συνεργασία με το National Geographic και τις παλαιότερες, αλλά και τρέχουσες αποστολές.

Οι φωτογραφίες που αποστέλλονται θα συγκεντρωθούν σταδιακά μέχρι να σχηματίσουν ένα γιγάντιο κύμα εικόνων. Η καλύτερη θα επιλεχθεί από μία κριτική επιτροπή όπου θα συμμετέχει και ο ερευνητής του National Geographic, Δρ. Enric Sala. Ο νικητής θα έχει την ευκαιρία να ταξιδέψει με το National Geographic σε ένα συναρπαστικό ταξίδι.