Market

#PoiaAmstel Radler; Η φάση είναι… Λεμόνια!

Ο Μπίλυ & ο Μάνος, οι δύο πρωταγωνιστές της διαφημιστικής καμπάνιας της Amstel, αναζητούν τη δροσιά στην παραλία και … βλέπουν παντού λεμόνια!

1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Λεμονοβόλεϊ, λεμονορακέτες! Λεμόνια παντού!

Στην έκτη περιπέτειά τους, το τρομερό δίδυμο του Μπίλυ και του Μάνου βρίσκεται στην παραλία! Με μία άκρως καλοκαιρινή διάθεση, αυτή τη φορά έχουν τη φαεινή ιδέα να φτιάξουν τη δική τους Radler και να κάνουν τα λεμόνια το απόλυτο trend! Ναι, καλά ακούσατε! Βλέπουν λεμόνια παντού και εμπνέονται από την Amstel Radler. Πρωτοτυπούν και οραματίζονται την απόλυτα δροσιστική μπύρα, με την πιο αναζωογονητική γεύση για το καλοκαίρι!

#PoiaAmstel Radler; Η φάση είναι… Λεμόνια!

#PoiaAmstel Radler; Η φάση είναι… Λεμόνια!

#PoiaAmstel Radler; Η φάση είναι… Λεμόνια!

#PoiaAmstel Radler; Η φάση είναι… Λεμόνια!

#PoiaAmstel Radler; Η φάση είναι… Λεμόνια!

#PoiaAmstel Radler; Η φάση είναι… Λεμόνια!

Η Amstel Radler δεν αποτελεί τυχαία τη νέα διάσταση στην απόλαυση της μπύρας. Συνδυάζοντας την αξεπέραστη γεύση της Amstel, με φυσικό χυμό λεμονιού, η Amstel Radler κρύβει μέσα της μία διπλά δροσιστική εμπειρία. Ταυτόχρονα, είναι το απόλυτο καλοκαιρινό ποτό, καθώς πίνεται αυστηρά παγωμένη, ενώ περιέχει μόλις 2% αλκοόλ!

Ο Μπίλυ και ο Μάνος θα συνεχίσουν να μας εκπλήσσουν με τις ιδέες τους. Γι’ αυτό μείνετε συντονισμένοι και μη χάσετε τη συνέχεια των περιπετειών τους!

#poiaAmstel #dreamBig