- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Όταν είσαι νέος, έχεις όρεξη να δημιουργήσεις, ταλέντο που θες να αναπτύξεις, ιδέες που πρέπει να υλοποιήσεις και όνειρα που…συχνά δεν μπορείς να υλοποιήσεις. Είναι ωραίο λοιπόν σε αυτούς τους καιρούς, να σου παρουσιάζεται μια ευκαιρία να μιλήσεις για τις ιδέες σου και τον κόσμο όπως τον φαντάζεσαι. Είναι ακόμα πιο ωραίο όμως να σε ακούσουν και να σε εμπιστευτούν.
Το Heineken Talent Lab ξεκίνησε τον περασμένο Μάιο όταν νέοι από 18-25 ετών από το χώρο του design, τις γραφιστικές τέχνες, τη φωτογραφία κι άλλους δημιουργικούς τομείς, κατέθεσαν τις ιδέες τους στη Heineken. Οι ιδέες αυτές αφού παρουσιάστηκαν ζωντανά και αξιολογήθηκαν από επαγγελματίες του χώρου οδήγησαν στην ανάδειξη των δύο πιο δημιουργικών συμμετεχόντων του Heineken Talent Lab. Αυτοί ήταν ο Αντώνης Μαργαρώνης και ο Χρήστος Παναγιώτου.
Μετά από αυτή τη διάκριση, ο Αντώνης και ο Χρήστος, ταξίδεψαν μαζί με όλα τα όνειρά τους στο Άμστερνταμ. Εκεί από τις 14 μέχρι τις 18 Σεπτεμβρίου αντάλλαξαν ιδέες, συνεργάστηκαν και δημιούργησαν μαζί με ακόμα 8 νέα παιδιά από 4 χώρες, τη νέα καμπάνια υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ της Heineken. Το μέλλον δεν σταματά όμως εδώ. Τα βραβεία Cannes Lions, η μεγαλύτερη διάκριση στον κόσμο της διαφήμισης, είναι ο στόχος της δημιουργικής ομάδας των νέων που εμπιστεύθηκε η Heineken.
Τι λένε όμως για αυτό τα ελληνικά ταλέντα της ομάδας; «Το ταξίδι στην Ολλανδία υπήρξε μια από τις εμπειρίες που θα μείνουν χαραγμένες στο μυαλό μας. Μέσα σε μία εβδομάδα συνεργαστήκαμε με τα μυαλά που κρύβονται πίσω από τις παγκόσμιες καμπάνιες της Heineken αλλά και με μία εξαιρετική ομάδα με την οποία δέσαμε από την πρώτη στιγμή. Τώρα ελπίζουμε να διακριθούμε και στις Κάννες». Κι εμείς επίσης. Το μέλλον πρέπει να ανήκει στους νέους.