Advertorial

Content marketing: Kλειδί για ένα επιτυχημένο Ιατρικό Marketing

Μια ειδικός μάς εξηγεί πόσο σημαντικό είναι το Ιατρικό Marketing

Φίλιππος Κόλλιας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Συνέντευξη με την Digital Account Specialist Σαρακατσιάνου Βασιλίνα για τη σημαντικότητα του Ιατρικού Marketing.

Μπορεί το ιατρικό μάρκετινγκ να ακουγόταν ξένο μόλις πριν μερικά χρόνια, πλέον όμως έχει γίνει περισσότερο από αναγκαίο για όσους επαγγελματίες θέλουν να βρίσκονται στο επίκεντρο του χώρου. Η Digital Account Specialist, Σαρακατσιάνου Βασιλίνα, έδωσε συνέντευξη για τη σημαντικότητα του Ιατρικού Marketing αλλά και τα συστατικά για την επιτυχημένη προβολή των ιατρών.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η online παρουσία ενός ιατρού;
Ο χώρος της Υγείας αποτελεί αναμφισβήτητα έναν απαιτητικό περιβάλλον,χαρακτηριζόμενο από μεγάλης κλίμακας ανταγωνισμό αλλά και ένα ιδιαίτερο κοινό. Δεδομένου ότι οισύγχρονοι ασθενείς έχουν απρόσκοπτη πρόσβαση στην πληροφορία και παρακολουθούν συνεχώς τις σημαντικότερες εξελίξεις του χώρου, οι ιατροί δεν θα πρέπει να χάνουν την ευκαιρία να εμφανιστούν μπροστά τους. Υπολογίζεται ότι 9 στους 10  Έλληνες ασθενείς αναζητούν στη μηχανή αναζήτησης της Google τον θεράποντα ιατρό προτού τον επισκεφθούν, ενώ το 40% των ασθενών καταλήγουν να επιλέγουν εκείνους που έχουν ενεργή online παρουσία. Γίνεται κατανοητό ότι, οι ασθενείς πέρα από πάσχοντες είναι και πελάτες, διατεθειμένοι να αναζητήσουν και να βρουν την καλύτερη δυνατή υπηρεσία υγείας.

Το ιατρικό μάρκετινγκ αποτελεί μια ανοιχτή δίοδο επικοινωνίας των ασθενών με τους ιατρούς. Επισκεπτόμενοι την Ιστοσελίδα αλλά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του ιατρού, οι ασθενείς έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τον άνθρωπο που θα συναντήσουν. Παρακολουθώντας συνεντεύξεις του ή ακόμη και podcast, διαβάζοντας άρθρα του και μελετώντας το βιογραφικό του, οι ασθενείς δεν μπορούν παρά να αισθανθούν ασφάλεια και εμπιστοσύνη.

Από τί εξαρτάται η επιτυχημένη online προβολή ενός ιατρού;
Το σημαντικότερο εργαλείο που έχουνδιαθέσιμο οι marketers των υπηρεσιών Υγείας είναι αναμφισβήτητα το content marketing. Με τον όρο αυτό αναφερόμαστε στη δημιουργία ποιοτικού και ενδιαφέροντος περιεχομένου για τον χρήστη, με στόχο τη δημιουργία αφοσιωμένων πελατών και τη διατήρηση αυτών.

Στο πλαίσιο αυτό και για την παροχή της καλύτερης δυνατής εμπειρίας στον χρήστη, είναι απαραίτητη η συνεχής βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας του ιατρού.Αυτός είναι και ο μοναδικός τρόπος που μπορεί να εξασφαλίσει την κατάκτησητων υψηλότερων θέσεων στη μηχανή αναζήτησης της Google. To content marketing μας επιτρέπει να απαντήσουμε τα ερωτήματα των ασθενών και να εμφανισθούμε μπροστά τους την κατάλληλη στιγμή, δίνοντας τους τη θεραπεία που αναζητούν. Συνοψίζοντας, το περιεχόμενο που δημιουργείται στην Ιστοσελίδα του ιατρού δίνει την απάντηση στον ασθενή γιατί να επιλέξει τον συγκεκριμένο ιατρό, ανάμεσα στις αμέτρητες επιλογές που του δίνονται.

Τί είναι αυτό που κάνει τη Forthright να ξεχωρίζει στο χώρο;
Η Forthright έχει εδραιωθεί εδώ και χρόνια στο χώρο του Ιατρικού marketing καθώς είναι πλήρως εξειδικευμένη στον τομέα αυτό. Το κύριο χαρακτηριστικό που διακρίνει την Εταιρεία από τον ανταγωνισμό είναι η ικανότητα της να καλύπτει εξ’ ολοκλήρου την ψηφιακή δραστηριότητα των ιατρών. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι ιατροί που εμπιστεύονται τη Forthright εξασφαλίζουν όλες τις απαραίτητες υπηρεσίες για την αποτελεσματική προβολή τους. Ηανάπτυξη της Forthright είναι συνεχής, έτσι πρόσφατα προστέθηκε στο χαρτοφυλάκιο της Εταιρείας ένα studio παραγωγής στη Γλυφάδα, με στόχο τη δημιουργία του πρώτου διαδικτυακού ιατρικού καναλιού στη χώρα ενώ ανάπτυξε πλατφόρμα εύρεσης ιατρών σε όλη την Ελλάδα, την AnyDoctor.