- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ποιοι είναι οι serial shoppers που ζουν ανάμεσά μας;
Μήπως πρέπει και εσύ να τα θερίσεις όλα;
Να πώς συνδέονται οι serial shoppers με τους micro-influencers, την MediaMarkt και την Black Friday
«Θέρισε τα όλα». Αυτή είναι η φράση, που ακούμε πλέον παντού και που έχει γίνει ταυτόσημη με τους serial shoppers. Ποιοι είναι οι serial shoppers; Ο καθένας από εμάς ίσως ήδη είναι ή σύντομα να γίνει. Πώς και γιατί; Αυτό ακριβώς προσπαθεί να ανακαλύψει μία εντεταλμένη δημοσιογράφος, βγαίνοντας στους δρόμους και ρωτώντας καθημερινούς ανθρώπους όλα όσα γνωρίζουν για το φαινόμενο, που εξαπλώνεται όλο και πιο πολύ.
Ένα delivery boy, μία κομμώτρια, ένα μοντέλο, ένας χούλιγκαν-φίλαθλος και ένας αγρότης, όλοι λένε το ίδιο. Απλοί άνθρωποι του στενού τους περιβάλλοντος, που μέχρι χθες φάνταζαν απόλυτα φυσιολογικοί, ξαφνικά μία μέρα από το πουθενά και χωρίς καμία προφανή εξήγηση, έγιναν serial shoppers. Κοινό τους στοιχείο; Όλοι προειδοποιούσαν ότι θα τα θερίσουν όλα και προέτρεπαν και εκείνους να κάνουν το ίδιο.
Τη μεγάλη αποκάλυψη, όμως, μόνο ένας μπόρεσε να κάνει… ο ταξιτζής! Για τη δημιουργία των serial shoppers ευθύνεται η MediaMarkt και οι αμέτρητες προσφορές που μάς φέρνει για την Black Friday, η οποία εδώ κρατάει μία ολόκληρη εβδομάδα μέχρι και την 1η Δεκεμβρίου. Σύμφωνα με τον ταξιτζή, εκείνες τις μέρες μετακινεί όλο και περισσότερους serial shoppers στα καταστήματα η MediaMarkt και «όλοι τα θέλουν όλα», όλοι είναι έτοιμοι να τα θερίσουν όλα.
Όλες αυτές τις μαρτυρίες έρχονται να επιβεβαιώσουν και οι δημοσιεύσεις των micro-influencers, που έχουν γεμίσει τα social media. Η Αμαρίλντα Βαλαβάνη, η Θεοδώρα Κούσου, η Βασιλεία Περόγλου και η Μάγδα Ποντίκη είναι κάποιες μόνο από αυτούς, που δεν κατάφεραν να αντισταθούν και κόλλησαν το «μικρόβιο» των serial shoppers. Αποτέλεσμα; Κάποιοι δεν τολμάνε να βγουν από το e-shop της MediaMarkt, μη τυχόν και χάσουν προσφορά, κάποιοι αρνούνται να φύγουν από τα καταστήματα, κάποιοι νοικιάζουν αποθήκες για να χωρέσουν όλα όσα θα αγοράσουν και κάποιοι… εξαφανίστηκαν αφότου φώναξαν δυνατά ότι πάνε να τα θερίσουν όλα.
Φυσικά δεν τους αδικούμε. Η MediaMarkt είναι ένας παράδεισος της Black Friday για τους serial shoppers, απ’ όπου κι αν το πιάσεις. Τι μπορεί να θέλει ο serial shopper αυτής της γενιάς; Τεχνολογία! Και στη MediaMarkt μπορείς να βρεις άπλετη. Θες smartphone ή laptop για να είσαι συνεχώς στο διαδίκτυο και να ανανεώνεις τα social media σου; Εδώ θα το βρεις. Μετακομίζεις και χρειάζεσαι άμεσα πλυντήριο, air-condition και ψυγείο; Η MediaMarkt έχει κι απ’ αυτά. Θες 65αρα τηλεόραση για να βλέπεις ολοκάθαρα όλες τις αγαπημένες σου σειρές; Η MediaMarkt θα φροντίσει και γι’ αυτό. Μάλιστα, με την big screen τηλεόραση θα πάρεις πίσω Yellows και θα έχεις και κέρδος 20%.
Γίνεται καλύτερα; Ναι, γίνεται, αφού όλα αυτά θα τα κάνεις με την άνεσή σου, χωρίς το ασφυκτικό περιβάλλον που συνοδεύει συνήθως την Black Friday, γιατί στη MediaMarkt ξέρουν από γρήγορη και σωστή εξυπηρέτηση, χωρίς μεγάλες ουρές και αναμονή. Και αν θες ακόμα πιο γρήγορα, αγόρασε ό,τι θες online και χωρίς να ψάχνεις πού θα παρκάρεις ή να στέκεσαι σε ατέλειωτες ουρές, πέρνα απλά από το κατάστημα που σε βολεύει, πάρε την παραγγελία σου και φύγε.
Τελικό συμπέρασμα; Οι serial shoppers θέλουν να αρπάξουν κάθε ευκαιρία και προσφορά, ειδικά αν αυτή είναι μεγάλη, όπως στη MediaMarkt. Μήπως, λοιπόν, ήρθε η ώρα να γίνουμε κι εμείς serial shoppers;