- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Αντίπαρος σε παγκόσμιο πρώτο πλάνο
Στην καρδιά των Κυκλάδων ο επώνυμος Οίκος Azzaro για τη νέα παγκόσμια καμπάνια της Chrome
Στην Αντίπαρος ο Οίκος Azzaro για τη νέα παγκόσμια καμπάνια της Chrome
Πατέρας και γιος. Ίσως όχι μια τόσο δημοφιλής σχέση. Μια σχέση όμως που αγαπάει και υπογραμμίζει μοναδικά η Azzaro Chrome στις καμπάνιες της, απομονώνοντας αυθεντικές στιγμές χαράς και απόλαυσης ανάμεσα σε ένα αντρικό δίδυμο που εναλλάσσει αβίαστα και δημιουργικά τους ρόλους του αγοριού και του άνδρα. Αυτή τη φορά η νήσος Αντίπαρος μετατρέπεται σε σκηνικό στο οποίο κινηματογραφείται η ταινία της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της Azzaro Chrome.
Μακριά από την καρποσταλική αισθητική των κινηματογραφικών blockbusters που έχουν γυριστεί στη χώρα μας, ο Christophe de Lataillade, καλλιτεχνικός διευθυντής των αρωμάτων Azzaro επιλέγει να αναδείξει μια ιστορία αληθινής ομορφιάς. Με φόντο το νησί των Κυκλάδων και διάθεση καλοκαιρινών διακοπών, η ταινία ξεκινάει με τον πατέρα να απολαμβάνει τον μεσημεριανό του ύπνο και τα βήματα του αγοριού να κατευθύνονται προς αυτόν, προδίδοντας μια σκανδαλιά για να αποσπάσει την προσοχή του. Ο νεαρός πρωταγωνιστής ρίχνει νερό ξυπνώντας τον πατέρα του και αρχίζει ένα χαριτωμένο κυνηγητό που τους οδηγεί στην ταράτσα της βίλας όπου διαμένει η οικογένεια. Κοντοστέκονται ατενίζοντας το αιγαιοπελαγίτικο γαλάζιο ορίζοντα και κρατώντας ο ένας το χέρι του άλλου, μια τρελή ιδέα τους έρχεται αμοιβαία στο μυαλό. Μια βουτιά στα βαθιά γαλαζοπράσινα νερά της Αντιπάρου επιβραβεύει την τολμηρή τους σκέψη, γεμίζοντας τους χαμόγελα και ίσως μια αθάνατη οικογενειακή στιγμή μεταξύ τους.
Σε απόλυτη αρμονία με τη λατρεία του σχεδιαστή Loris Azzaro για την Μεσόγειο, ο καθαρός ορίζοντας, ο φωτεινός ουρανός και οι γαλάζιες αποχρώσεις του Αιγαίου συμπληρώνουν την εικόνα αυτής της (αδικημένης θα πρόσθετα στο διαφημιστικό σύμπαν) σχέσης πατέρα-γιου. Όπως συμβαίνει σε όλες τις καμπάνιες του Azzaro Chrome, οι άνδρες γίνονται παιδιά και τα παιδιά άντρες, ενώ όπως δηλώνει ο Christophede Lataillade είναι ένας μοναδικός και ανεξήγητος σύνδεσμος ανάμεσα σε αυτούς τους δύο που βασίζεται στο ένστικτο.
Για τις ανάγκες της διαφημιστικής ταινίας διασκευάστηκε το ατμοσφαιρικό ‘Travel Where The Moon Pulls’, μια μπαλάντα από το digitalalbum του «Intheconstantnoise» του νεαρού βρετανού συνθέτη, παραγωγού και τραγουδοποιού Tom Adams.
Ακούστε κάνοντας κλικ εδώ το ‘Travel Where The Moon Pulls’ του Tom Adams
Οι υποδυόμενοι πατέρας Rein Langeveld και o μικρός Αλέξανδρος Θεοδωρόπουλος παρά τα εξαντλητικά γυρίσματα διάρκειας δύο ημερών για ένα αποτέλεσμα 00:31 δευτερολέπτων και άλλης μιας μέρας για τη φωτογράφηση, απόλαυσαν την εμπειρία, ενώ σύμφωνα με πηγές από την Αντίπαρο όλη η παραγωγή βρήκε χρόνο να διασκεδάσει… έως και να ερωτευθεί! Η σκηνοθεσία ανήκει στον Christopher Hewitt με διευθυντή φωτογραφίας τον Christopher Sabogal όπου και οι δύο εξαιρετικά έμπειροι σε μεγάλες διαφημιστικές παραγωγές, το production ανέλαβε η γαλλική Moonwalk Films και το productionservice η ελληνική Avion Films με την Theodora Gourgouras στο τιμόνι. Φωτογράφος της καμπάνιας ο John Balsom, γνωστός στη μόδα για τις προσωπογραφίες του.
Θα ακουστεί κλισέ ωστόσο η Ελλάδα διαθέτει τόσο τα τοπία, όσο και το ειδικευμένο προσωπικό και εξοπλισμό για να πραγματοποιούνται τέτοιες μεγάλες διαφημιστικές παραγωγές. Εικόνες που διαφημίζουν τη χώρα μας και διαδίδουν σε κάθε γωνιά του κόσμου τις ομορφιές, τη μαγεία της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας, όπως επίσης και τον επαγγελματισμό και τη φιλοξενία των ανθρώπων της.
*Ευχαριστούμε την ελληνική Avion Films για το υλικό και τις πληροφορίες