- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Η ποίηση της Κικής Δημουλά γίνεται... παράσταση
Η σκηνοθέτρια και συνθέτρια της παράστασης «Πέρασα…», Σοφία Καμαγιάννη, μας εξηγεί
Με κύριο «σώμα» τον λόγο της Κικής Δημουλά και όχημα τη μουσική η Σοφία Καμαγιάννη έχτισε τη μουσικοθεατρική παράσταση «Πέρασα…». Η φωνή της ποιήτριας ‒εκτός από τις απαγγελίες‒ θα ακουστεί σε απρόσμενες ηχογραφήσεις στίχων της που αποτελούν έναν μη συνηθισμένο τρόπο ακρόασης της ποίησης.
Οι σκέψεις της Κικής Δημουλά γι’ αυτή τη συνεργασία αποτυπώθηκαν σε ένα μικρό χαρτί.
Η Σοφία Καμαγιάννη μιλάει για την παράσταση
«Το κείμενό μας στο “Πέρασα…” είναι ο δυνατός λόγος της Δημουλά, με τις εξαιρετικές ποιότητές του, και η κινητήριος δύναμη είναι η μουσική προσέγγιση με πολλούς διαφορετικούς μουσικούς-ηχητικούς τρόπους, κλασσικούς και πιο σύγχρονους. Αυτό αφορά και στην πρόζα. Μέσα σε μία περίπου ώρα βυθιζόμαστε σε έναν μουσικοποιητικό κόσμο όπου τίποτα δεν είναι γραμμικό, υπάρχουν συνεχή άλματα από τον “μέσα ουρανό μιας μνήμης…”.
Οι τρεις εκφάνσεις της ηρωίδας (πρόζα-ρεαλισμός, τραγούδι-φαντασιακό, ηχογραφημένη φωνή Δημουλά-εξωλογικό, ονειρικό) βρίσκονται σε συνεχή αλληλεπίδραση και σύνδεση.
Σκηνικές δράσεις και εικόνες βοηθούν στην αντίληψη του έργου από τον θεατή-ακόμα και οι μουσικοί δεν είναι στατικοί. Πέρασα πολλές συγκινήσεις σε όλη τη διαδικασία δημιουργίας, και σε αυτές πια ήρθαν να προστεθούν και αυτές των προβών… Ένα μεγάλο ευχαριστώ στις 2 ηθοποιούς για την εκ βαθέων κατάθεσή τους, στους…κινούμενους επί σκηνής μουσικούς για την υπομονή τους και τη συνεισφορά τους, στους ταλαντούχους και αφοσιωμένους στο δύσκολο εγχείρημα συντελεστές, και, φυσικά, στη μεγάλη μας ποιήτρια. Για όλα όσα δεν μπορούν να αποτυπωθούν, αλλά και για την «άυλη παρουσία» της μέσα στην παράσταση. Μας πρόσφερε ιδιαίτερες στιγμές στη διαδικασία των προβών…».
Δείτε πληροφορίες για την παράσταση στο Guide της Athens Voice. Η παράσταση θα παρουσιαστεί στις 24 & 25/11 στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το θέατρο Πόρτα άνοιξε την πρόβα του έργου του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, σε νέους 15-17 ετών
Κριτική για την παράσταση στο θέατρο Κνωσός
Κωμωδίες, υπαρξιακές αναζητήσεις, σάτιρα, σύγχρονες μεταφορές κλασικών έργων, πρεμιέρες σύγχρονων έργων
Το έργο της Μάρτα Μπαρσελό αποτυπώνει τη διαδρομή της σχέσης «μητέρας-κόρης», μετά την ανατρεπτική απόφασή τους να εφαρμόσουν τους όρους ενός άρρηκτου συμβολαίου
Μια καριέρα που ξεπερνάει τα σύνορα της Ελλάδας
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το show «Σούπερ Ατού» και για την παράσταση «Διάφανος Ύπνος»
Ο ράπερ μιλάει για την απόφασή του να δοκιμάσει κάτι που δεν έχει ξανακάνει, το θεατρικό σανίδι, στο ψυχολογικό θρίλερ που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Αγοράς
Φωνές από το περιθώριο και τροφή για σκέψη για την αποδοχή και τα σύγχρονα κοινωνικά στερεότυπα
Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου
Οι πρώτες πληροφορίες και φωτογραφίες της παράστασης που θα κάνει πρεμιέρα τον Ιανουάριο του 2025
Στην παράσταση στον Σταυρό του Νότου διηγείται λάιβ τα βιντεάκια του, πιάνοντας από την αστεία πλευρά -και χωρίς παρεξήγηση- την ασυναρτησία του κάθε ζωδίου
Ο Δημήτρης Καταλειφός επιστρέφει στη σκηνή, σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στο πιο «τσεχωφικό» έργο στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Πρωταγωνιστεί στο «FESTEN», είναι μεγάλη ηθοποιός, λέει «σ’ αγαπώ» συχνά και κάποτε θα ήθελε να σκηνοθετήσει μια παράσταση
Μια σοβαρή κωμωδία για τη σεξουαλικότητα, την αγάπη και τον ηλεκτρισμό σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη
Ο διεθνής Έλληνας βαρύτονος και νέος καλλιτεχνικός διευθυντής στο Ολύμπια Δημοτικό Μουσικό Θέατρο «Μαρία Κάλλας» μιλάει για τον ρόλο του στον «Αλέκο» στην ΕΛΣ σε σκηνοθεσία Φανί Αρντάν
Φθινοπωρινή ιστορία, Festen, Play it again Sam, Στο σώμα της, Αγαπητέ Μαλάκα, Η Ορέστεια του Στρίντμπεργκ, Μαμά μου
Με μάρτυρες όλους εμάς, το οικογενειακό δράμα Festen έρχεται ξανά στη θεατρική σκηνή στο θέατρο Άλμα
Ένα πρωτότυπο θεατρικό έργο αφιερωμένο στον Μανώλη Χιώτη σε κείμενο Ιόλης Ανδρέαδη και Άρη Ασπρούλη
Το εμβληματικό έργο ως μια αλληγορία της εποχής των τεράτων
Κριτική για την παράσταση «Blue Train» στο θέατρο Άλμα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.