- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Το πας το γράμμα;
Δεν θέλω να σας τρομάξω αλλά για τον κ. Τόσκα, η πυρίτιδα δεν είναι, λέει, και κανένα εκρηκτικό περιωπής, βρε αδελφέ
Είμαι από εκείνο το είδος του ανθρώπου που φοβάται πολύ τα αεροπλάνα και ειλικρινά δεν θα μου άρεσε καθόλου να συνταξιδεύσω με ένα φακελάκι εκρηκτικά κρυμμένο στην κοιλιά του κήτους. Απ’ αυτής της απόψεως, μακαρίζω την τύχη του πρωθυπουργού και της συζύγου του, που έχουν το ελεύθερο να πηγαίνουν με το πρωθυπουργικό αεροσκάφος ακόμη και για πεϊνιρλί στη Δροσιά. Κι ας μας κοστίζει ένα σκασμό λεφτά, ενσωματωμένα στα δυσανάγνωστα αρχικά που συνοδεύουν τους εκρηκτικούς λογαριασμούς της ΔΕΗ: ΑΔΜΗΕ-ΔΕΔΔΗΕ, ΥΚΩ, ΕΤΜΕΑΡ, ΦΠΑ, ΕΡΤ, ΚΑΤΕ- ΣΕΛΕΤΕ, ΣΒΙΕ-ΚΟΡΕΛΚΟ και σχολές κομμωτικής Πέτρος Αμάραντος, η χρυσή χτένα. Έτσι, το πρωθυπουργικό ζεύγος έχει μεγάλες πιθανότητες να ξανασυναντήσει τα παιδάκια του ολόσωμο και όχι συναρμολογημένο κομμάτι-κομμάτι σαν τη Νίκη του Παιωνίου από το αρχαιολογικό μουσείο της Ολυμπίας.
Δεν θέλω να σας τρομάξω αλλά για τον κ. Τόσκα, η πυρίτιδα δεν είναι, λέει, και κανένα εκρηκτικό περιωπής, βρε αδελφέ. Σιγά. Κι εγώ σου λέω ότι είναι καλλυντικό. Σαν κι αυτά που από την 11η Σεπτεμβρίου και δώθε, δεν σ’ αφήνουν να τα μπάσεις σε αεροπλάνο, από φόβο μην κάνει μπαμ η αλόη και μην αυτοαναφλεγούν η πρόπολη και το βούτυρο κακάο. Δεν είναι εκεί το θέμα μου. Το θέμα μου είναι η απολέπιση, η μάσκα ομορφιάς και οι οροί βαθιάς ενυδάτωσης με τα οποία περιποιήθηκαν τα ΜΜΕ τη μάπα του κ. Τόσκα, δεδομένου του περιστατικού. Σκέτο SPA μου φάνηκαν οι συνεντεύξεις και οι αδυσώπητες δημοσιογραφικές ερωτήσεις, κατά τις οποίες ουδείς ζήτησε να κατονομαστεί η εταιρεία που πληρώνει το δημόσιο προκειμένου να εντοπίζεται τέτοιας λογής ζοχαδιακή επιστολογραφία. Πώς τη λένε; Ποιος έχει την αντιπροσωπεία, το φραντσάιζινγκ, την εξουσιοδότηση, τα κρατικά κονέ, το βύσμα, το δόντι, την κουφάλα;
Και το αγώι; Ποιος έκανε το αγώι; Πήγε με κάρο, με άλογο, με μουλάρι, με της γιαγιάς μου τα καρούλια αν ήταν τρόλεϊ, ή μήπως πήγε με αεροπλάνο; Ελπίζω τουλάχιστον να μην ήταν η μονάκριβή μας Aegean (ιδιωτική επιχείρηση, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις) γιατί αλλιώς δεν θα άφηνε τόσες μέρες να αιωρούνται φήμες που σπέρνουν πανικό στους επιβάτες και πλήττουν βάναυσα την αξιοπιστία της, χωρίς ούτε μια επίσημη διάψευση, χωρίς ούτε ένα εξώδικο προς το δημόσιο που της επιδαψίλευσε μια τέτοια αναπάντεχη δυσφήμιση.
Για τους Πυρήνες της Φωτιάς δεν έχω κανένα λόγο να ανησυχώ. Τουλάχιστον όχι, από τη στιγμή που έτσι αστόχαστα πήγαν κι απίθωσαν τα κεφαλάκια τους στη διάθεση των μυστικών υπηρεσιών της Γαλλίας και της Γερμανίας. Στη θέση τους θα το απέφευγα και θα επέστρεφα στις χύτρες ταχύτητας και στα κινέζικα ξυπνητήρια. Συναμεταξύ μας δεν υπάρχει παρεξήγηση, και αυτό είναι ιστορικά αποδεδειγμένο.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σε εξέλιξη πρόγραμμα 500.000 ωφελούμενων για αναβάθμιση δεξιοτήτων και επανακατάρτιση
Η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας μιλάει για τις δυσκολίες αλλά και την πρόοδο της κοινωνικής πολιτικής
Τα λάθη και η πελατειακή νοοτροπία είδαμε πού μας οδήγησαν. Οι επιλογές που γίνονται σήμερα θα καθορίσουν αν θα αφήσουμε οριστικά πίσω μας την κρίση ή αν θα ξαναμπούμε στον φαύλο κύκλο.
Τι προβλέπεται για την κύρια σύνταξη και τη προσωπική διαφορά
Το μήνυμα προς τους αγρότες - Τι λέει για τους οδικούς αποκλεισμούς
Τι θα παρέχει στους δικαιούχους
«Με ευθύνη της κυβέρνησης, έχουν χαθεί πόροι δισεκατομμυρίων για τον πρωτογενή τομέα», σημείωσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ
«Η Αθήνα δεν αντέχει άλλες χαμένες χρονιές» σημειώνει η «Αθήνα Ψηλά»
Στόχος η πλήρης εξόφληση των διακρατικών δανείων του Μνημονίου έως το 2031
Οι ημερομηνίες πληρωμής των τριών δόσεων
Επενδύσεις 420 εκατ. ευρώ και νέοι κανόνες στον σιδηρόδρομο με αυστηρότερες ρήτρες
Στην Ιερουσαλήμ ο πρωθυπουργός για την τριμερή Σύνοδο Κορυφής Ελλάδας, Κύπρου και Ισραήλ
Υπεγράφη συμφωνία ανάμεσα σε Hellenic Train και Alstom
Τα ονόματα που θα συμπεριληφθούν στα ψηφοδέλτια του κόμματος
Αφορά την προκήρυξη 1Κ/2024
Ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα η πιλοτική εγκατάσταση καμερών
«Δεν είναι ασφαλής ένας δρόμος που στη μία του άκρη είναι παρκαρισμένα τρακτέρ», ανέφερε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος
Έως 5 Ιανουαρίου 2026 οι αιτήσεις
«Η ιστορία αυτή δεν μπορεί να διαγραφεί ούτε να παραχαραχθεί», σημειώνει ο ευρωβουλευτής
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.