Τεχνολογια - Επιστημη

Γιατί το Facebook μας κάνει δυστυχισμένους;

Ο λόγος που το κοινωνικό δίκτυο επιδρά αρνητικά στον ψυχισμό μας

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
334872-695444.jpg
EPA/ANDREW GOMBERT

Πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης έρχεται να επιβεβαιώσει, για άλλη μια φορά, το γεγονός ότι η πολύωρη ενασχόληση με το Facebook μπορεί να προκαλέσει το αίσθημα του ανικανοποίητου και να μας κάνει δυστυχισμένους.

Η «έκθεσή» μας σε αψεγάδιαστες φωτογραφίες και δημοσιεύσεις, όπου δεσπόζουν στιγμές απόλυτης ευτυχίας των χρηστών, μάλλον πρέπει να μάς κάνει να ξανασκεφτούμε το πόσο θα μένουμε εθισμένοι στο “scroll down”, αφού το τελευταίο προκαλεί δυσάρεστες συνέπειες στον ψυχισμό μας. Συγκεκριμένα, η μελέτη του πανεπιστημίου δείχνει ότι η υπερβολική χρήση του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης πυροδοτεί έντονα συναισθήματα φθόνου και, ως εκ τούτου, προκαλεί δυστυχία. 

Η προκειμένη μελέτη, που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση “Cyberpsychology, Behaviour and Social Networking” και εκπονήθηκε σε 1000 χρήστες του μέσου - κατά κύριο λόγο γυναίκες - υποδεικνύει ότι η συχνή χρήση του Facebook, αλλά και άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης «μπορεί να επηρεάσει πολύ αρνητικά τη συναισθηματική μας ευδαιμονία και την ικανοποίηση που έχουμε από τη ζωή μας». Οι ερευνητές επισημαίνουν ότι ο φθόνος και η επιδείνωση της διάθεσης από τη δαπάνη χρόνου στην ανάγνωση και παρακολούθηση της διαδικτυακής ζωής των άλλων χρηστών δημιουργεί «μη ρεαλιστικές κοινωνικές συγκρίσεις».

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ανδρέας Σταυρόπουλος: Η Ελλάδα μπορεί να κάνει άλμα στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
Ανδρέας Σταυρόπουλος: Η Ελλάδα μπορεί να κάνει άλμα στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Ένας από τους πρωτοπόρους Έλληνες Venture Capitalists μιλά για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της νέας εποχής κι εξηγεί γιατί η Ελλάδα έχει τη δυνατότητα να γίνει παράγοντας, όχι ουραγός.

Drone Show του Ολυμπιακού
Ποιοι και πώς έκαναν το φαντασμαγορικό drone show του Ολυμπιακού;

Μιλήσαμε με τον Γιώργο Μπαρδάνη και τον Σέργιο Τζιάνο, που έχουν αναλάβει τα μεγαλύτερα drone shows στην Ελλάδα. Μάθαμε το πώς εκτελείται ένα show από τον σχεδιασμό μέχρι το play και το κόστος.

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.